Pokalbis su Mariumi Ivaškevičiumi apie dramaturgiją spektakliui „Dievų aušra“, kurio premjera įvyko Avinjono teatro festivalio „Off“ programoje.
„Esu takaus teksto šalininkė. Pjesė retai būna galutinė, net kai ji išspausdinta knygoje.“
„Tam tikra prasme šis spektaklis žengia dar vieną žingsnį į priekį, pakeisdamas žmogų, visada esantį teatrinių kūrinių centre, kažkuo kitu“, – teigia spektaklio „Nejaukos slėnis“ kūrėjas Stefanas Kaegi.
Režisierė ir atlikėja Phia Ménard: „Sausajame sezone“ kuriu ritualą, kuriuo teigiu tikinti, kad moterys gali sugriauti patriarchato „namus“.
„Vis dažniau renkamės pramogą. Nebėra to rizikavimo, kuris buvo, kai atsidarė pirmosios šiuolaikinio cirko mokyklos, žmonės turėjo stiprius charakterius ir idėjas, jie nekentė pelėsio kvapo.“
Pokalbis su scenografe, lėlių teatro dailininke Julija Skuratova: „Nors žinau, kad beveik niekas nematys, neišbaigtu eskizu aš netikiu. O jei netikiu – negaliu lėlės pagaminti ar personažo aprengti“.
„Mokslas teatre sužadina itin retą emociją. Tai iššūkis, kurį norėjau mesti pats sau – kvestionuoti teatro kalbą, pasitelkdamas mokslą“, – teigia teatro kūrėjas, smegenų plastiškumo tyrėjas Y. Juillardas.
Teatro ir kino aktoriai pasakoja apie buvimą jausminiais ir vaizdiniais donorais priešais „kraują siurbiančius“ žiūrovus vampyrus.
„Dauguma veikėjų mokė drąsos būti savimi. Kad ir minėtoji Heda Gabler, įkvėpusi tvirtai laikytis savo tiesos, nesitaikstyti, būti bekompromisiška“, – sako aktorė J. Onaitytė.