Pokalbis su dramos terapeute, aktore iš Libano Nazha Harb, kuri Baltijos šalyse vedė mokymus scenos menų profesionalų ir edukatorių grupėms, dalijosi savo darbo kalėjimuose patirtimi.
„Videomenas padėjo susiformuoti mano kaip menininkės, o ne grynai scenografės, sąmonei”, – teigia Renata Valčik.
Naujoji S.Parulskio pjesė „Julija“ inspiruota Žemaitės asmenybės: pokalbis apie kūrinio struktūrą ir kuo autorių nustebino Žemaitė.
„Manau, mumyse slypi pojūčių badas. Pradedant nuo medijų, nuo įvairių atrakcijų, nuo to, kaip pasaulis apskritai veikia žmogų.“
Darbas su Pina buvo labai sunkus. Mūsų kūnai kartais nebepakeldavo, raumenys atsisakydavo. Kartais būdavo taip sunku fiziškai ir emociškai, kad scenoje verkdavome.
Žemaitės varomoji jėga – šviestis ir kitus raginti akis pakelti nuo žemės į dangų. Norisi, kad vietoj žagrės kišenėj lietuvis dažniau knygą nešiotųsi.
„Mane visada truputį erzindavo tas pakylėtas teatrinis tonas. Šokiruodavo. Siekiau gyvenimiško tikrumo“, – sako šiandien 83-ąjį gimtadienį sutinkantis R.Adomaitis
Ir dar daug dalykų, kurių mes nežinojome, bet pagaliau radome progą paklausti Rimos Jūraitės ir Anos Ablamonovos.
Pokalbis su režisieriumi Roku Ramanausku, ruošiančiu Ronaldo Duncano pjesės „Abelaras ir Eloiza“ premjerą.