Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Dvikovoje – tikrovė ir regimybė
    2008-11-24
    Ramunė Balevičiūtė

    Režisieriaus Oskaro Koršunovo sukurtas „Hamletas“ – nepaprastai asmeniškas spektaklis. Tačiau jame telpa tiek daug nuorodų į mūsų laikus, kad visas tris valandas publika turi įtemptai dirbti.

  • Praeities pagundos ir laiko spąstai
    2008-11-21
    Vaidas Jauniškis

    Vargu ar teatras tyčia nusprendė prikelti praeitį su nostalgijos nata tuo metu, kai vis mažiau yra gyventojų, teigiančių, kad „sovietmečiu buvo geriau“. Bet būtent šį sezoną net keletas spektaklių išdavė norą sugrąžinti į teatrų sales anuos laikus.

  • Sentimentali „Saulėtų dienų“ istorija
    2008-11-17
    Andrius Jevsejevas

    Nacionalinis dramos teatras mėgsta nuomoti salę vakarėliams, bet kartais čia įvyksta ir pagal nacionalinės literatūros kūrinį pastatyto spektaklio premjera. Tarkime, „Saulėtos dienos“ pagal A.Škėmą.

  • Negrįžtamai prarastų laikų ilgesys

    Jau vien išgirdus pavadinimą „Eraritjaritjaka” negali kilti abejonių, kad tai, ką matysime, net jei prieš tai dar niekada nesame matę Heinerio Goebbelso spektaklių, bus gražu, paveiku ir… nenuspėjama.

  • Kuriozai nežinomoje žemėje
    2008-11-13
    Rūta Oginskaitė

    „Katiną Temzėje“ verta pamatyti. Čia linksma. Ne vien dėl to, kad rašytojos Anetos Anros aprašytos situacijos – lietuvaitės bandymas pritapti Londone – dažnai juokingos. Čia linksma ir dėl to, kad tampi netikėto meno kūrinio žiūrovu, liudininku, dalyviu.

  • Griebti iš gyvenimo, bet stabdyti laiką
    2008-11-10
    Andrius Jevsejevas

    Į akistatą su žaibiškai bėgančiu gyvenimu pakvietė Keistuolių teatro spektaklis „Mašininkai”. Gyvenimas bėga pro šalį – griebk jį ir gyvenk: čik čik taukšt čik trūkt dzin…

  • Kaip muzika gali būti matoma

    „Eritjarijakoje“ nesiekiama homogenizuoti su skirtingomis kultūromis susijusių elementų, bet norima išlaikyti esamus, tos šalies publikai lengvai atpažįstamus ženklus, kurie žiūrovus džiugina labiau nei bet kokia universali spektaklyje užkoduota prasmė.

  • Išėjau aš stotin

    Čia nuolat dainuojami „žiaurūs romansai“, šaudoma ir gaudoma, liejasi kraujas, vagiama, apgaudinėjama, kol galop visi veikėjai vietoj degtinės, užpiltos ant rupūžės, išgeria nuodų ir miršta.

  • Girtas teatru Koršunovo „Hamletas“
    2008-11-09

    Kažkada atsakydamas į klausimą, kodėl užsiima teatru, Oskaras Koršunovas prisipažino, kad vienas po kito statomi spektakliai jį gelbėja nuo alkoholizmo, nes dirbdamas jis negeria. Jo „Hamletas“ pasakoja apie teatrą kaip apie žalingą įprotį.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė