Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • „Holocaust Superstar“?
    2013-09-23
    Konstantinas Borkovskis

    Epinio Słobodzianeko pasakojimo finalas senjorų dėka neišvengiamai nukeliauja į nenumatytą buitinio teatro plotmę. Tai akivaizdžiai klaidinga, bet būtent šie veidai, jų tariami žodžiai ir išliks žiūrovų atmintyje.

  • Išpažintys su klausimais
    2013-09-20
    Rūta Oginskaitė

    Scena – nori ar nenori – daro iš žmogaus personažą – jei jis pats nemoka pateikti savęs kaip savęs. Rodo jo kaukę viešumai arba jo nesusivokimą. Jeigu nori įleisti į sceną nuoširdumą, išmokyk jį vaikščioti.

  • Jei mus pagimdė mirtis. Tragedija pagal Bogomolovą
    2013-09-19
    Alma Braškytė

    Gaivi, nauja ir išblaivinanti yra Bogomolovo sukuriama situacija, kurioje esi išties priverstas suaktyvinti visas savo galias – intelektines ir emocines, atminties ir vaizduotės.

  • Masalskio pusėje
    2013-09-18
    Milda Brukštutė

    Nuo pat spektaklio pradžios justi tiek dramaturgo, tiek, rodos, ir režisieriaus jaudinančiai naivus požiūris į vienišų moterų mintis ir gyvenimą. Nesulaukdamos vyrų (nes jų čia nėra) dėmesio, jos tampa kažkokiais viena kitą ėdančiais monstrais.

  • „Ernanis“: muziejaus ir siužeto labirintai
    Rima Jūraitė

    Silpnoji operos grandis, ypač šiandien, yra siužetai, kad ir kaip mėginami aktualizuoti. Rasti tinkamą siužetą operai buvo viena didesnių problemų ir kompozitorių gyvenamuoju laikotarpiu, ypač tai pastebima ankstyvuosiuose jų darbuose.

  • Becketto kaukės – iš mimikos ir jausmo
    2013-09-17
    Daiva Šabasevičienė

    Samuelis Bec­ket­tas no­rė­jo lik­ti ne­pas­te­bi­mas tiek gy­ve­ni­me, tiek po mir­ties. Kū­rė­jai šią bū­se­ną pa­tei­si­no. Nu­to­lę nuo au­to­riais re­mar­kų, nuo pa­ties teks­to ties­mu­ku­mo, jie tea­tro kal­ba su­grį­žo į li­te­ra­tū­rą.

  • Prieš vaidybos ir teatro tradicijas
    2013-09-16
    Vlada Kalpokaitė

    Režisierius prašė būti savimi ir tiesiog pasakoti tekstą. Panašu, kad ši užduotis sunkiai įveikiama kone visiems spektaklio aktoriams – visa jų patirtis ir Lietuvos teatro tradicija yra priešinga tokiam atsiribojimui.

  • Marivodažinė sezono pradžia
    2013-09-02
    Konstantinas Borkovskis

    … paslaptinga terakotos spalvos tatuiruotė, blyškiai švytinti ant Brigitos Arsobaitės peties pro juodo tiulio aprangą – dar viena mįslė… Štai kur tikras „marivodažas”!..

  • Emigrantų istorijos ir atminties revizija
    2013-07-29
    Ridas Viskauskas

    Emigracijos tema mažo biudžeto spektaklyje taikliai atskleista Agnės Kupšytės scenografijos dėka: scenoje – keletas kubo formos nedidelių konstrukcijų, kurių viduje valytojų darbą atlieka prie žemės prispausti lietuvaičiai…

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė