Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • „Nevykėlio“ kūno triumfas
    2016-02-09

    Nuogas kūnas šiame spektaklyje – viena pagrindinių kortų. Atviros savęs lietimo, tuštinimosi, imituojamo savęs žalojimo scenos – visa tai turi pažadinti, sukrėsti, atmerkti akis žiūrovui.

  • Jaunųjų „Hamletas“
    2016-02-05
    Rasa Vasinauskaitė

    Tekstas ir įelektrinti, kibirkščiuojantys veikėjų santykiai čia yra statomoji spektaklio medžiaga, nes režisierius nepasakoja naujos Hamleto ar hamletizmo istorijos, kurią ir taip „visi žino“.

  • Oskaro Koršunovo „Apvalytieji“ – meilėje ir purve
    2016-02-04

    Galbūt per ryški yra Sarah Kane dramaturgijos galia, o menkas nukrypimas gąsdina tos galios praradimu, o galbūt dar nėra įmanoma atitrūkti nuo šios pjesės, nes ji šiuolaikiška, reali, ji yra dabar, vyksta dabar.

  • Amžinojo žmogaus šmėkla
    2016-02-03
    Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė

    Šis „Hamletas“ yra savotiškas riktas ir Kauno dramos teatrui, nes išjudina „švinktelėjusius“ vaidybos vandenis.

  • Nepižaminė pjesė
    Rūta Oginskaitė

    Ar tas ilgas darbas su pjese tikrai dar nėra baigtas? Tobulinti galima iki begalybės, klausantis vis naujų patarimų, o jiems pabaigos niekad nebus.

  • Erdvėje neišsitenkanti kančia
    2016-02-01
    Milda Brukštutė

    Rodos, kad žiūrovams lyg koks delikatesas patiekiama jaunųjų aktorių kančia egzistuoja tik dėl to, kad iš būtinybės kažką nuveikti iš anksto buvo nuspręsta kentėti scenoje.

  • „Apvalytieji“ ar drąsuoliai bailiai?
    2016-01-29
    Kamilė Žičkytė

    Premjeriniai aplodismentai dar aidi OKT studijoje. Tik nežinia, kam buvo skirti tavieji – režisieriui (už pedagoginius žingsnius), aktoriams (už drąsą) ar dramaturgei (už vengiamų temų scenoje eskalavimą).

  • Rusenanti pabaigos ugnis
    2016-01-26
    Ramunė Balevičiūtė

    Gintaras Varnas tiesiog uoliai dirba režisieriaus-statytojo darbą, ieško sprendimų dramaturgės išrašytoms scenoms, o ar jam įdomūs personažų rūpesčiai ir išgyvenimai, sunku suprasti.

  • Formali galimybė įtikti
    2016-01-25
    Milda Brukštutė

    Juk yra ar, tiksliau, turėtų būti skirtumas tarp vaidinimų draugams svečiuose, kūrybinių vakarų jaukioje aplinkoje ir vaidinimo profesionalioje scenoje.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė