Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • <
  • A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • Į
  • Y
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
  • Ž
  • Vabi sabi vasabi
  • Vaidinant auką
  • Vakaras su knyga
  • Vakarų krantinė
  • Valia
  • Valkirija
  • Vargas dėl proto
  • Vargšų opera
  • Vasarotojai
  • Vedami / Guided
  • Vėlinės
  • Vėlinės
  • Veronika
  • Verteris
  • Vestonai
  • Vestuvės
  • Vienas keliaujančio dailininko gyvenimo nutikimas
  • Vieno garso istorija II
  • Vieno tėvo vaikai
  • Vienos miško pasakos
  • Viešbučio kambarys Nr. 13
  • Viktoras, arba Vaikai valdžioje
  • Vinter
  • Virimo temperatūra 5425
  • Virimo temperatūra 5425
  • Virto ąžuolai
  • Visi mano sūnūs
  • Viskas arba nieko
  • Viskas, ko neturi
  • Visuomenės priešas
  • Vyšnių sodas
  • Būti ar vaidinti?
    2006-03-11
    Jurgita Staniškytė

    Kuriama teatrališka stereotipinių komiškų multi personažų visata. Koršunovas ją valdo meistriškai, be melancholijos ar pasišlykštėjimo. Tokia strategija reikalauja tikslios įžvalgos ir talento, kad už šių popvaizdinių fantasmagorijos išryškėtų dabarties istorijos kontūrai. Oskaras Koršunovas nėra populistas, jis užsiima popkultūros archeologija.

  • Opiumas liaudžiai, arba Lazdele į akį. Lietuviškoji brolių Presniakovų „Vaidinant auką” versija
    2005-11-29

    Rusai labai mėgsta rašyti. Ne šiaip rašyti, bet pjeses. Per pastaruosius penkerius metus, užgriuvus naujosios dramos škvalui, pjesių Rusijoje atsirado tūkstančiai, o kartu su jomis – ir nauji teatrai, naujos dramaturgų mokyklos, net festivaliai.

  • Toliau – tyla ir tuzino vaiduoklių dainos
    Vlada Kalpokaitė

    Vaiduoklių čia knibždėte knibžda, jie nelaukia savo valandos ir visiškai nenori girdėti neperregimą pasaulį gražinančių gaidžių, laisvai nardo tarp dailiai vienos ant kitų suklotų paralelių ir inversijų, suvaidintų imitacijų ir imituotų vaidinimų, motyvų ataidėjimų.

  • Kodėl šiandien Hamletui reikia vaidinti auką?
    2005-11-22
    Audronis Liuga

    Aukos vaidinimas, kaip būdas ja netapti, jau pavirto visuomeniniu reiškiniu. Jį rimtai aptarinėja filosofai, psichologai, politologai.

  • Spindesys ir silkių skardinė
    2005-11-20
    Alma Braškytė

    Pjesės pabaigoje miręs Tėvas pasakoja apie atsitikimą tarnaujant jūrų laivyne – vandenyne tolumoje kažkas ėmė spindėti, žaižaruoti, ir kreiseris pasuko to spindesio link. Priplaukus paaiškėjo, kad tai būta skardinės silkių, kurių užvalgius visiems buvo baisiai blogai.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė