Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • <
  • A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • Į
  • Y
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
  • Ž
  • Mama
  • Mama Drąsa
  • Mane vadina Kalendorium
  • Mano fėjų herbariumas
  • Mano Piteris Penas
  • Mano tėvas – Agamemnonas
  • Mano Vilnius mano
  • Marija Stiuart
  • Marti
  • Marytė
  • Mašininkai
  • Matas
  • Mažasis princas
  • Mažutis dinamitas
  • Mechaninė širdis
  • Medėjos vaikai
  • Medvilnės laukų vienatvėje
  • Medžioklės scenos
  • Meilė
  • Meilė ir mirtis Veronoje
  • Meilė po guobomis
  • Meistras Solnesas
  • Mėlyna Mėlyna
  • Mendelio milijonai
  • Mėnuo kaime
  • Merė Popins
  • Merė Popins
  • Mergaitė, kurios bijojo Dievas
  • Metamorfozė
  • Miegantys
  • Miego brolis
  • Miego brolis
  • Miestas
  • Minetis
  • Miranda
  • Mirandolina, arba Šiandien vaidiname Goldonį
  • Mirgėjimas
  • Mistras
  • Moteris smėlynuose
  • Moterų dainos
  • Motina
  • Motina (Vasa Železnova)
  • Mr. Fluxus, arba Šarlatanai?
  • Mūsiškiai
  • Mūsų klasė
  • Mūsų klasė
  • Mūsų miestelis
  • Muzika 2
  • Skylė danguje
    2014-06-10
    Lukasz Drewniak

    Žiūrintiems šį spektaklį sunku susijaudinti, bet lygiai taip pat nelengva išlikti abejingiems ir išlaikyti distanciją. Ross ieško tokios teatrinės kalbos, kuri leistų papasakoti apie sunaikinimą, išvengiant sentimentalumo

  • Sidabriniai šaukštai ir traumos vaizdavimas: radikalios priemonės
    2014-03-07

    Varšuvoje ir Londone režisieriai akcentavo bendra­klasių prisiminimų, pereinančių iš liudijimų į išpažintis, kalbą, santūriai naudodami dekoracijas, butaforiją bei vaizdinius simbolius, o Ross sukūrė tikrą reginį.

  • Be teisės į tragediją
    2013-11-25
    Vlada Kalpokaitė

    Kaipgi žiūrovams įsiklausyti į tas, pasak režisierės, neišsikalbėjusias sielas? Gaudžiantis triukšmas neleidžia jų išgirsti, nors tu ką, neatsiranda ir žadėtasis kontaktas.

  • „Holocaust Superstar“?
    2013-09-23
    Konstantinas Borkovskis

    Epinio Słobodzianeko pasakojimo finalas senjorų dėka neišvengiamai nukeliauja į nenumatytą buitinio teatro plotmę. Tai akivaizdžiai klaidinga, bet būtent šie veidai, jų tariami žodžiai ir išliks žiūrovų atmintyje.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė