Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • <
  • A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • Į
  • Y
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
  • Ž
  • Kai mes būsim jauni
  • Kai mes mirę nubusim
  • Kaip jums patinka
  • Kalės vaikai
  • Kaligula
  • Kalniukas
  • Kankinys
  • Kapinių klubas
  • Karalius Lyras
  • Karalius Lyras
  • Karalius Lyras
  • Karantino dienoraščiai
  • Kartoteka
  • Kartu
  • Karvė yra meilė
  • Kas lieka, kai nieko nelieka
  • Kas nužudė mano tėvą
  • Kas pasaulyje g(a)ražiausia?
  • Kas prieš mus
  • Katė ant įkaitusio skardinio stogo
  • Katė ant įkaitusio skardinio stogo
  • Katedra
  • Katinas Temzėje
  • Kaukazo kreidos ratas
  • Kaulinis senis ant geležinio kalno
  • Kauno pavasaris’72
  • Kelias į Damaską
  • Kelionė į kambario vidų
  • Keltininkas
  • Kiti
  • Kodas: HAMLET
  • Kontrabosas
  • Koriolanas
  • Kosmosas+
  • Kovos klubas
  • Kreicerio sonata
  • Kreicerio sonata
  • Kvailos ir trumpos istorijos
  • Kvėpavimas
  • Nuobodulys – keista debiuto dorybė
    2008-02-11
    Vaiva Grainytė

    Jaunas režisierius egoistiškas: jis deklaruoja savo poziciją ir drąsiai, žiūrėdamas tiesiai į akis, reikalauja ją išklausyti. Tai erzina, tai nuobodu, bet tenka nusileisti.

  • Svarbiausia – nesustoti pusiaukelėje
    Andrius Jevsejevas

    Iš pirmo žvilgsnio pasirodė, kad pradedančiajam režisieriui nepaprastai knietėjo scenoje išbandyti kuo platesnį scenos technikų, įvaizdžių ar triukų arsenalą.

  • Jaunųjų kelionė į teatro pasaulį
    2008-02-08
    Šarūnė Trinkūnaitė

    Artūras Areima sukūrė „normalų“ spektaklį su keletu išties stiprių vietų. Turint galvoje, kad šiandienos lietuvių scenoje „normalu“ beveik tapo „gerai“ sinonimu, debiutuojančiai trupei galima dėti pliusą.

  • Post Scriptum: kas svarbiausia tanke?
    2008-02-01
    Konstantynas Borkowskis

    Debiutantas aiškiai nesugeba ir dar nemoka išsaugoti, užfiksuoti ir išvystyti savo spektaklyje padaryto atradimo. Ir jis elgiasi tarsi kūdikis, pirmąkart atsiradęs žaislų supermarkete: jis griebia iš lentynų visus žaislus iš eilės, kas papuola, ir bando su jais išdarinėti visai ne tai, kas pridera.

  • Kelionė į teatro vidų
    2008-01-31
    Daiva Šabasevičienė

    Rašyti apie dar niekam nežinomą Areimą paskatino tai, jog tai jaunas menininkas, kuris turi tikro teatro pojūtį ir sugeba kurti vidinę spektaklio dramaturgiją, o ne lėkštai dėlioti scenas.

  • Teatro Uždangos ilgesys
    2007-05-25
    Ingrida Daunoravičiūtė

    Jauno lenkų dramaturgo Michalo Wałczako pjesė „Kelionė į kambario vidų“ sulaukė neįtikėtinai dosnaus ir laimingo likimo šiuolaikiniame Lietuvos teatre.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė