Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Nesėkmingai ieškant teatro
    2010-12-13
    Austėja Adomavičiūtė

    Daugiausia dėmesio Stanislovas Rubinovas sutelkia į darbą su aktoriumi, o apie visa kita, regis, nė nepagalvota. Režisierius naudojasi primityviomis detalėmis, jo sprendimai labai tiesmuki, tekstas perskaitytas pernelyg tiesiogiai, spektaklis atrodo kone mėgėjiškas.

  • Alsuoja tragedijos oru
    Vlada Kalpokaitė

    Šio spektaklio personažai dažnai primena šachmatų figūras, judančias pagal neįveikiamas schemas. Kas tų schemų autorius? Dievai, likimas ar Sigmundas Freudas? Kas žaidžia šią partiją – O’Neillas ir Areima? Kas nugali?

  • Tylos harmonija
    2010-12-05
    Sigita Ivaškaitė

    Giedrės Ubartaitės ir Eglės Sirvydytės spektaklis „Mono tyla”: Kas pirmiau – šokis ar muzika? Dar viena šiųmetinė „Atviros erdvės” premjera „Mono tyla” teigia, kad abi šios dalys turi atsirasti kartu.

  • Eklektika Antigonės ir tautos sopulių tema
    2010-11-30
    Gediminas Jankus

    Kodėl negaliu visu balsu sušukti, kaip apie kai kuriuos kitus Kauno teatre matytus pastatymus: „Bravo, Metre“? Kas trukdo priimti ir suvokti režisieriaus koncepciją, sumanymo esmę? Kodėl nepalieka įspūdis – nebaigtas, nesudėliotas, fragmentiškas darbas?

  • Ar istorinė atmintis gali būti įkvėpimo šaltinis?
    2010-11-29
    Irena Aleksaitė

    Juokingai susilenkęs Jurašas lygia greta su Laucevičiaus Kreontu azartiškai vaidina tarsi groteskinį jo šaržą. Matyti didžiulė vaidybinė Jurašo sugestija, energija ir veržlus temperamentas. Štai toks yra jo repetavimo būdas.

  • Keturi centai už lapą
    2010-11-26
    Aurimas Minsevičius

    „Raštininkas Bartlbis” Jaunimo teatre: Bartlbio nešamos paslapties mįslė taip ir liko įminta tik miglotai, tačiau režisieriui pavyko įtikinamai papasakoti istoriją apie visuomenės pasidavimą (ar tiesiog parsidavimą) spalvotosioms kupiūroms.

  • Asmeniško meno apraiškos
    2010-11-23
    Milda Brukštutė

    Beveik visus etiudus persekiojo nenutrūkstantis žodžių srautas, aktoriams užkertantis kelią sukurti visaverčius, nevienspalvius vaidmenis bei pabrėžiantis režisūros trūkumą. Momentai, per kuriuos aktoriai bendraudavo su publika – patys gyviausi.

  • Ko „bevelijo” Bartlbis
    2010-11-22
    Austėja Adomavičiūtė

    Nors ir matoma režisieriaus Rolando Kazlo intencija papasakoti graudžiai juokingą istoriją, tačiau spektaklis vis dar ieško savo žanro, jam trūksta ryškesnių kontrastų, aiškesnio akcento.

  • Būties metamorfozės: apsivalymas per kančią
    2010-11-21

    Klajojantys trubadūrai, urviniai režisieriai, banalių „situacijų komedijų“ statytojai ir gerai įmitę kai kurių teatrų (tiksliau, prekyviečių) vadovai su ryškiu užrašu ant kaktos „Ko pageidaujate?“, turėtumėte bent suvokti, kad jūsų veikla vienadienė ir jokios išliekamosios vertės, deja, neturi.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė