Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • <
  • A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • Į
  • Y
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
  • Ž
  • Bado Meistras
  • Bakchantės
  • Balkonas
  • Balta drobulė
  • Barbarai
  • Barbora
  • Barbora Radvilaitė
  • Batraištis, arba Mylėjau, Myliu, Mylėsiu…
  • Batsiuviai
  • Belaukiant Godo
  • Belaukiant Godo
  • Bembilendas
  • Bestuburiada
  • Bestuburiada
  • Biografija: vaidinimas
  • Bjaurusis
  • Blyksnis po vasaros vandeniu
  • Boeing Boeing
  • Bohema
  • Bohema
  • Boksas
  • Borisas Godunovas
  • Brangusis atrakcionų parko dėde
  • Brilijant Advenčers
  • Bučiuoju, Oskaras
  • Bučiuok mane, Keit
  • Bukareštas. 1968
  • Bunkeris
  • Nemaišykime vyno su nafta…
    2013-07-09
    Vlada Kalpokaitė

    Ko šiame spektaklyje trūksta, kas galbūt įprasmintų, įteisintų ir paverstų tiesioginiu kreipiniu visa tai, kas dabar labiau primena skulptūrinį timpaną, nukritusį ant šventyklos laiptų ir tiesiog „padėliojamą“ kita tvarka?

  • Pusdieviai kerštauja
    2013-05-14
    Jūratė Visockaitė

    Gamtosaugininkui Varnui ne itin pavyko scena su bakchantėmis-paukštėmis, ir jis mėgina tirštinti publikos jausmus įdėdamas neleistinai tiesmukus kadrus. Sudarkyto Pentėjo kūno muliažas avanscenoje tikslus, atidirba jau pagal teatrinius dėsnius.

  • Euripidu grįstas kelias į susinaikinimą
    2013-05-10
    Andrius Jevsejevas

    Pasižiūrėjus Varno „Bakchantes“ kyla esminis klausimas: kur Euripido tekste režisierius įžvelgia ir savo spektaklyje realizuoja tragedijos situaciją ar tragišką personažą?

  • Dievas Dionisas griauna lietuvišką „akropolį“
    2013-04-28
    Rūta Oginskaitė

    Galima šito spektaklio mintį pritempti prie tokios išvados: kad dievas Dionisas yra nepripažintas menininkas, kuris ateina keršyti už tai. Jeigu režisierius su kuo nors šiame spektaklyje gali tapatintis, tai tik su Dionisu. Gal dabar jam toks etapas, kai norisi pamokyti ir pabarti.

  • Kerštas už gamtą – teatre
    2013-04-26
    Helmutas Šabasevičius

    Režisūrinė spektaklio kompozicija logiška ir konceptuali – tai labiau apoloniškas, o ne dionisiškas kūrinys, pirmiausiai veikiantis protą, skatinantis ne pajusti, bet suvokti spektaklio žaidimo taisykles.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė