Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Mylėti, nekęsti ir nevaldomai kvatotis
    2019-05-23
    Rasa Murauskaitė

    Žaviausia šio „Don Žuano“ režisūros dalis – tai operos „dramatizacija“, jei tiksliau – režisieriaus įtaiga, lėmusi ryškių charakterių atsiskleidimą.

  • NBŠ’19: Baltijos šokio panorama. [i]Extended[/i]
    2019-05-21
    Rūta Oginskaitė

    Šokėjai vis skatina žiūrovus suprasti jų spektaklius savaip ir drąsiai, džiaugdamiesi, jog šokio meno suvokimas bemaž neturi ribų.

  • Sapnas Lukiškių tamsoje
    2019-05-18
    Dovilė Zavedskaitė

    Balsai juda erdvėje. Ką tik buvo prieky, dabar jau už tavęs, eina ratu, atsimuša, sėda šalia. Supa iš visų pusių, bet negąsdina.

  • Tarp šokio ir šokėjo. Lietuviška „Naujojo Baltijos šokio“ programa
    2019-05-17
    Aušra Kaminskaitė

    Galiausiai – žinome, kad Lietuvos šiuolaikinis šokis turi nepaprastai daug potencialo, kurį saugant ir vystant galima išauginti pasaulinio lygio reiškinius.

  • Šokio artistų kūnuose – gyvenimo grimasos
    2019-05-15
    Rūta Oginskaitė

    Netikėti, užburiantys ir net šokiruojantys kūriniai, kurie plečia žiūrovų akiratį. Festivalis „Naujasis Baltijos šokis“ moka stebinti.

  • Nevilties šviesa Orfeo languose
    2019-05-12
    Ingrida Ragelskienė

    Gal jau stojo šviesus metas, sutaikęs gyvenimišką kūrybos rutiną, kasdienes vienatvės valandas su meniniu įkvėpimu, dvasiniu nušvitimu, ištinkančiu kūrybos palytėtuosius.

  • NBŠ’19: „Iš dramblio kaulo ir mėsos – skulptūros irgi kenčia“. Mėlynųjų kultūros darbininkų šou
    2019-05-07
    Monika Jašinskaitė

    Scena panaši į gyvą audiovizualinį paveikslą, tobulai organizuotą pagal aukščiausius estetikos dėsnius, kuris švenčia groteską.

  • NBŠ’19: „Dar blogiau“. Įkaitinantis paprastumas
    Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė

    Ir kulminacija: jie ne tik siekia bet kokia kaina prilygti vienas kitam, bet ir, neprarasdami bendrystės, pranokti kitą ir save.

  • NBŠ’19: „Uniforma“. Destrukcijos ir amžinybės jėgos nelygios
    2019-05-06
    Aušra Kaminskaitė

    Štai toks pasaulis egzistuoja „Uniformoje“ – kūriniai griūva, kad iš tų pačių medžiagų būtų sukurta kažkas kita.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė