Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Ne Kaniava
    2012-11-19
    Jūratė Visockaitė

    Mano galva, režisierė Olga Lapina visiškai sumarmaliavo spektaklio sekamą istoriją – pasitikėjo savo jėgomis ir, pasiėmusi „kažką iš Tuvės Janson, kažką iš visos mylimos skandinavų literatūros“, nuklejojo į lankas.

  • Stipriai kitaip / Stipriai šiaip sau
    2012-11-13
    Šarūnė Trinkūnaitė

    Nepasakysi, kad Bareikis „tinginiauja”. Priešingai – jis kaip reikiant pasistengia, kad neskaičius romano arba nemačius jo ekranizacijos „Kovos klube” būtų neįmanoma nieko suprasti. Gal ir gerai daro: nėra čia ko vaikščioti į teatrą nepasiruošus.

  • Tradicinėje scenoje – anarchijos baletas
    2012-11-12
    Kristina Steiblytė

    Viskas greitai nustoja stebinti, jaudinti ar juokinti, trumpų epizodų gausa netrukus ima varginti. Ar ne dėl to, kad Vidas Bareikis neatsirinko, kas jam svarbiausia, nelabai nutolo nuo romano ir perkėlė į sceną beveik viską?

  • Už meilę!
    2012-11-08
    Kristina Steiblytė

    Nors „Gelbėkime meilę“ nekviečia kovoti tiesiogiai su mūsų galvose esančiais policinininkais, vis dėlto spektaklis-manifestacija gali tapti priemone jei ne nuginkluoti, tai bent iš vėžių išmušti tuos tvarkdarius.

  • „Tiksinti bomba” sprogdina homofobijos šešėlį

    Kaip teigia judėjimas „Act Up”, tylėjimas tolygus mirčiai (Silence equals death). Todėl teatro scenoje prabilta. Ir ne tik ramiai pasikalbėta, bet išrėkta: „Aš esu pyderas, Mama! Ir tuo didžiuojuosi.”

  • Gaidelis pinigautojas baisiai skubėjo
    2012-11-07
    Rūta Oginskaitė

    Spektaklio turinys perduodamas dailininko piešiniais ekrane ir artisto balsu, pastiprintu mikrofono ir garso efektų. Vadinasi, žiūrovų vaizduotė čia irgi ne paskutinis reikalas. Tai ir smagu, kadangi sukuriama ir buvimo kartu atmosfera.

  • Hemuli, grįžk!
    Ridas Viskauskas

    Nors anotacijoje rašoma, kad spektaklis „pasakos apie atrakcionų parke nuobodų darbą dirbantį Dėdę“, iš tiesų nuobodulio vaidinime nėra nė trupučio, o dėdės Hemulio darbo kasdienybė kupina streso.

  • Į teatrą grįžta žąsys
    2012-11-05
    Andrius Jevsejevas

    Apie Dainiaus Kazlausko režisūrą daug pasakoti nesinori. O ir nėra apie ką. Pakanka pasakyti, kad spektaklyje tėra vienintelė pustrečios valandos trunkanti mizanscena. Nesikeičia niekas: nei scenografija, nei apšvietimas, nei draminė situacija.

  • Šalto spaudimo Škėma: iškvėpta „Drobulė”
    2012-10-26
    Valdas Gedgaudas

    Dainiaus Svobono A. Garšva –­ vidutinis, pavargęs postrinkiminis lietuvis, įkalintas savo kasdienybės ir nevilties lifte toli nuo namų; poetas ir nevykęs žemės gyventojas su nesuformuluota pasaulėžiūra.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė