Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Po maišto – atgaila?
    2012-12-04
    Gražina Mareckaitė

    Išsinarpliojo ir susitvarkė paprastai – išsižadėjo principinių „savo teatro“ nuostatų ir „medijų sukurtos hipertikrovės“ estetikos. Teko ir vaidinti, ir apsimetinėti. Daugiau ar mažiau sėkmingai.

  • Kodėl reikia atstatyti Katedrą?
    2012-12-01
    Andrius Jevsejevas

    Jeigu šią „Katedrą” būtų statęs ne Oskaras Koršunovas, o bet kuris kitas režisierius – sakyčiau, jog spektaklis yra vizualiai patrauklus, milžiniškos estetinės ir socialinės apimties. Paradoksas – spektaklis turėtų patraukti tuos, kam Koršunovo kūryba nepatinka.

  • Tuštybės mugės šurmulys
    2012-11-23
    Gediminas Jankus

    Užsimota buvo siekiant pakartoti ar bent prilygti praėjusio sezono puošmenai. Bet spektaklio kūrėjai savomis kryptimis stumdė ir taip margus bei triukšmingus operetės personažus, tad scenoje klegėjo tikra tuštybės ir miesčioniško skonio mugė.

  • Tado Montrimo spektaklis „Ribos”
    2012-11-21
    Agnė Biliūnaitė

    Pjesė tapo netikėtu šio rudens atradimu. Jaunasis dramaturgas, drįsiu papranašauti, po gero dešimtmečio galėtų aplenkti ir patį jo didenybę Marių Ivaškevičių. Buvo labai sklandu, organiška, natūralu, šmaikštu, energinga.

  • Ne Kaniava
    2012-11-19
    Jūratė Visockaitė

    Mano galva, režisierė Olga Lapina visiškai sumarmaliavo spektaklio sekamą istoriją – pasitikėjo savo jėgomis ir, pasiėmusi „kažką iš Tuvės Janson, kažką iš visos mylimos skandinavų literatūros“, nuklejojo į lankas.

  • Stipriai kitaip / Stipriai šiaip sau
    2012-11-13
    Šarūnė Trinkūnaitė

    Nepasakysi, kad Bareikis „tinginiauja”. Priešingai – jis kaip reikiant pasistengia, kad neskaičius romano arba nemačius jo ekranizacijos „Kovos klube” būtų neįmanoma nieko suprasti. Gal ir gerai daro: nėra čia ko vaikščioti į teatrą nepasiruošus.

  • Tradicinėje scenoje – anarchijos baletas
    2012-11-12
    Kristina Steiblytė

    Viskas greitai nustoja stebinti, jaudinti ar juokinti, trumpų epizodų gausa netrukus ima varginti. Ar ne dėl to, kad Vidas Bareikis neatsirinko, kas jam svarbiausia, nelabai nutolo nuo romano ir perkėlė į sceną beveik viską?

  • Už meilę!
    2012-11-08
    Kristina Steiblytė

    Nors „Gelbėkime meilę“ nekviečia kovoti tiesiogiai su mūsų galvose esančiais policinininkais, vis dėlto spektaklis-manifestacija gali tapti priemone jei ne nuginkluoti, tai bent iš vėžių išmušti tuos tvarkdarius.

  • „Tiksinti bomba” sprogdina homofobijos šešėlį

    Kaip teigia judėjimas „Act Up”, tylėjimas tolygus mirčiai (Silence equals death). Todėl teatro scenoje prabilta. Ir ne tik ramiai pasikalbėta, bet išrėkta: „Aš esu pyderas, Mama! Ir tuo didžiuojuosi.”

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė