Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Žodžių lavina – be prasmės
    2008-06-09
    Andrius Jevsejevas

    Kai perskaitai pjesę „Keltininkas“ prieš akis bematant išdygsta visa aibė lietuvių dramaturgiją persekiojančių problemų.

  • Dievo ir mirties temomis
    Daiva Šabasevičienė

    Simboliška į Rusų dramos teatrą eiti žiūrėti lietuvių nacionalinės dramaturgijos.

  • Šventė, kuri visada su tavimi
    2008-06-06
    Vaidas Jauniškis

    Pjesėje „Keltininkas“ viskas gan taisyklinga ir tarsi intelektualiai sąmojinga, bet svarių žodžių tuštuma nepažada jokios gyvesnės dramos ir klaidžioja tarp pakyrėjusių Sigito Parulskio trijų pušų – kūno ir jo mirties, sekso ir dievoieškos.

  • Aktorių talentus subūręs spektaklis
    2008-06-02
    Daiva Šabasevičienė

    Druskininkų „Eglės“ sanatorijoje įvyko ypatinga premjera, svarbi ne tik dėl to, kad teatro žiūrovai susitiko su Vilniuje gimusio pasaulinio garso rašytojo Romaino Gary romano „Gyvenimas dar prieš akis“ herojais…

  • Keltininkas – tarp tikėjimo ir mirties
    2008-05-30
    Vilmantas Juškėnas

    Režisierius pasitiki pjesės autoriaus idėjomis, tačiau sudėliojęs kelis ryškesnius savo koncepcijos akcentus, visgi šykšti žiūrovui pateikti originalesnę spektaklio formos interpretaciją, o idėjinį reginio turinį kone visą palieka vadelioti aktoriams.

  • Dekalogas dabar – mažos apokalipsės
    Vaidas Jauniškis

    „Naujosios dramos akcijos“ dešimtmečio proga jos rengėjas Audronis Liuga pagarsino ne vien Dievo, bet ir festivalio vadovo įsakymus. Veždamas tik tai, kas jam pačiam patinka, jis renginį paverčia elitiniu.

  • Kentauro gundymai
    2008-05-24

    Subtilus, tarsi įelektrintas jauno aktoriaus ir jau patyrusio Vidmanto Fijalkausko duetas, visai neprastai padedamas kelių epizodinių veikėjų, kuria įtemptą, jaudinančią ir įtikinančią trijų valandų trukmės akistatą su nenuspėjama žmogaus prigimtimi.

  • Laikmečių kaktomuša
    2008-05-21
    Irena Aleksaitė

    Petro Vaičiūno komedijos „Patriotai“ kritinis patosas 1954-ųjų spektaklyje buvo nukreiptas rūsčiai „demaskuoti“ buržuazinę Lietuvos praeitį. Tai padaryta pagal visas socrealizmo taisykles.

  • Vėjas atpūtė auklę
    2008-05-12
    Agnė Macaitytė

    Jei iš spektaklio vaikams tikitės originalumo, į „Merę Popins“ geriau neikite. Tačiau jei manote, kad vaikai geba suprasti tik tradicinius pastatymus, „Merė Popins“ yra būtent jums.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė