Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Kasos langelis susitikti
    2014-12-11
    Elvina Baužaitė

    Nijolė Narmontaitė kalba dviem būdais: pasakoja asmenines patirtis, įspūdžius; rezonuoja kitų mintis. O pateiktos kasininkių papasakotos situacijos – svarus argumentas teigiant gyvenimo ir teatro persidengimą.

  • Galingi balsai siauroje scenoje
    2014-12-09
    Rima Jūraitė

    Kompozitoriui svarbiausia buvo čigonė Azučena – jai visoje Italijoje ieškojo tinkamo balso, tik dėl jos „Trubadūro“ premjerai pasirinko teatrą Romoje. Jovita Vaškevičiūtė – tokia Azučena, kokios troško Verdi.

  • „Spragtuko“ svajonių šalis –­ teatro scena
    2014-12-08
    Helmutas Šabasevičius

    Naujasis „Spragtukas” – visų pirma reginys. O juos Vilniaus publika mėgo nuo pat XIX a. pradžios. Tai didelis scenografo ir kostiumų dailininko Viačeslavo Okunevo darbas

  • Kai niekas neaišku
    2014-12-04
    Karolina Remeikaitė

    Šis darbas tarsi neturi nieko bendra su viena aiškia mintimi, kurią kūrėjai lyg ir konkrečiai norėtų pasakyti. Net ir spektaklio aprašuose mes regime srautinę žmogaus impresiją apie gyvenimą…

  • Kelionė su Dovile Zelčiūte
    2014-12-03
    Elvina Baužaitė

    Galbūt skaitytoją, norintį pažinti OKT, piktins matymas visa ko per Zelčiūtės suvokimo prizmę. Bet žodžiai „tiesiog patikėkite“ – pasiūlymas, kaip, ko gero, geriausia būtų skaityti šią knygą.

  • Senasis naujasis „Spragtukas“ – odė grožiui ir saldainiams
    2014-11-25
    Skaidrė Baranskaja

    Per mažai trapumo pirmajame veiksme, per mažai elegancijos, aristokratiškumo antrajame. Kitą vertus, artistams sudėtinga šioje grožio ir saldumo karalystėje įsiterpti su dramatiškesnėmis inspiracijomis.

  • Yesss! (to „No Theatre“): [i]turbo[/i] „Kaligula“
    2014-11-16
    Šarūnė Trinkūnaitė

    „No Theatre“ mėgina perinterpretuoti Camus meilės temą, ją mėgindami inkrustuoti nelaimingos queer meilės užuominomis (ir, reikia pridurti, praplečia nepadoriai skurdžią lietuvių queer teatro teritoriją).

  • Onutės Narbutaitės opera „Kornetas“ – tai gerybinė haliucinacija
    2014-11-09

    Manau, kad šiuolaikinėje operoje ir kine siužetas – barokinės-romantinės epochos palikimas – atlieka patį paskutinį vaidmenį. Simbolinės naracijos, poetinis deklamavimas, vaizduotės misterija priartina mus prie gilesnės (kaip spėjama) viduramžių ar antikos laikų dvasinės patirties

  • Kaip vanduo nuo žąsies
    2014-11-08
    Jūratė Visockaitė

    „Savižudis”, prasidėjęs kaip vodevilis, greit virsta farsu, kuris sudėtingai kristalizuojasi ir tampa tragedija. Ją, pasislėpusią po farso situacijų mažareikšmiškumu ir komizmu, išreikšti labai sunku, ne kiekvienam meistrui įkandama.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė