Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Teatras bando pereiti į šviesiąją pusę?
    2012-02-28
    Vlada Kalpokaitė

    Šįkart teatras, tarsi persisotinęs fundamentalistų, priešų, chaoso ir išvarymo, imasi skleisti pozityvą. Žadėdamas išvarytiesiems vos ne „Rožinį gyvenimą“ Edithos Piaf stiliumi.

  • Įtikėję gyvenimo pasaka
    2012-02-27
    Austėja Adomavičiūtė

    Cezaris Graužinis pasirenka scenoje sukurti pasaką, kur meilė iš pirmo žvilgsnio yra savaime suprantamas dalykas, nužudytieji atgyja, gėris nugali blogį ir vėl viskas būna gerai.

  • Revoliucijos ir anarchijos šaukliai blūdinėja po Europą
    2012-02-24
    Gediminas Jankus

    Blogėjanti situacija, skurdas, būrius viltį prarandančių žmonių varantis iš gimtinių, – ne vienos naujai iškeptos Europos sandraugos narės karti realybė.

  • Scenoje – saviveikla
    2012-02-20
    Andrius Jevsejevas

    Kultine vadinamos V.V.Landsbergio knygos sceninis variantas desperatišku poreikiu linksminti ir prastu skoniu primena taip pat kultinių humoro švenčių „Juokis” orgijas.

  • Širdžių tvaksėjimai
    Jūratė Visockaitė

    Dramos epicentre suvirpa Dzeržinskio Pilsudskiui į veidą išrėkta erezija – mudu juk galėjome anksčiau susitikti, susitarti ir kurti Tą Valstybę! Galėjo?

  • Susitikimas istorijos skaistykloje
    2012-02-14

    Dabartinio teatro scenoje mes mėgstame savo herojus nuvainikuoti, o šiame spektaklyje, atvirkščiai, jie tarsi reabilituojami. Mūsų širdys suminkštinamos – nesišvaistykime per daug, nes tuoj nieko neliks.

  • Susitikimo vieta: „Ground Zero”, Wilno
    2012-02-13
    Konstantinas Borkovskis

    Galbūt dėl to, kad „Širdies Vilniuje“ sandara yra panaši į Juozo Glinskio garsiosios pjesės „Grasos namai”, tai ir spektaklio personažai, jų pateikimas taip pat primena Jono Jurašo 1970 m. garsųjį spektaklį.

  • Teatre alsuoja mirtis
    Andrius Jevsejevas

    Iš pačios pjesės smelkte smelkėsi lietuvių dramaturgijos problemos: autoriui nepavyko užčiuoti svaresnio konflikto, išplėtoti temos. Dramos kūrinys išėjo be dramaturginio užtaiso, jo personažai – bespalviai, vienaplaniai, primenantys idėjų atspindžius, o ne gyvus žmones.

  • „Tetos”: prisiminti, pamatyti, sukurti
    2012-02-12
    Ridas Viskauskas

    Spektaklyje remiamasi savotišku kinematografiniu montažu: vieną temą keičia kita, dramatinę nuotaiką – komiška, mono pasirodymą – ansamblis.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė