Šiemet tarp pretendentų figūruoja aktoriai Arvydas Dapšys ir Dainius Svobonas, operos solistas Edgaras Montvidas, choreografė Birutė Letukaitė.
Eidamas 86-uosius, Vilniuje netikėtai mirė žymus Lietuvos operos bosas – Mefistofelis, Karalius Pilypas, Dalandas – Vincentas Narimantas Kuprys.
Kas šiemet tapo pagrindinėmis Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro baleto solistėmis, o kas – baleto solistais? Kurie šokėjai tapo naujais trupės nariais, o kas paliko trupę?
„Nemanau, kad lytis yra kalėjimas“, – sako Phia Ménard, festivalyje „Sirenos“ pristatysianti spektaklį, kuriame keliamas kovos už laisvą tapatybės pasirinkimą klausimas.
Baltijos baleto teatras naują, 13-ąjį sezoną pradės premjeromis: baletu „Karmen“ bei baleto ir fontanų šou „Aqua chorus“.
Besitikintys klasikinio dainavimo turės nustebti, nes spektaklyje persipina skirtingi muzikos žanrai: rap, R&B, electro, pop muzika ir netgi užuominos į viduramžių choralą.
Įstatymo pataisomis siekiama aiškesnės scenos meno finansavimo sistemos, atsisakoma besidubliuojančių biurokratinių procesų, skaidriau paskirstomo valstybės biudžeto.
S. Loznica stato spektaklį (inscenizacija – pagal J. Littello „Eumenides“), kurį dalis aktorių laiko antiukrainietišku ir traukiasi iš kūrybos proceso.
Tarptautinė žiuri apdovanojo spektaklių „Šventė“, „Jauno žmogaus memuarai“ ir „Dėdė Vania“ kūrėjus, publikos simpatijos atiteko šokio spektakliui „Me two / Savoj Krūvoj“.