Giedrius Bunevičius: „Teatras yra nepaprastai gera medžiaga fotografui, čia gali praleisti visą gyvenimą, nes jis, kaip gyvas organizmas, keičiasi, evoliucionuoja, tačiau vienas dalykas teatro fotografijoje visada išlieka – dokumentacija.”
Didelę reikšmę turi kompozitoriaus Lino Adomaičio sukurta muzika, kurios didžiąją dalį įgrojo žinomi profesionalūs muzikantai. Na ir, be abejo, spektaklio „perliukas“ – pagrindinio vaidmens atlikėjas LNOBT primarijus Nerijus Juška.
Kultūros ministerijoje pasibaigė konkursas Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vadovo vietai užimti.
Spektaklyje skamba tų dienų senieji romansai, kuriuos įkvėptai atlieka jauni aktoriai, suteikdami inscenizuotiems A. Čechovo apsakymams laikmečio atmosferą ir koloritą. Tai nepaprastai gražus ir pedagogės, ir jaunų aktorių sceninis debiutas.
„Monas – apgavystė. O mes nusprendėme žmonėms nemeluoti“, – tvirtina spektaklio režisierius. Dėl to Vaidas Kublinskas su bendražygiais sugrįžo prie nesulietuvinto žodžio „mono“, kuris neklaidindamas kreipia į vieno aktoriaus vaidinimo žanrą.
Užuot parsivežę daugybę įspūdžių iš tarptautinio teatro festivalio Naugarde, Lietuvos nacionalinio dramos teatro pasiuntiniai nuo sienos su Rusija grįžo į namus išvargę ir subjurusios nuotaikos.
Menų spaustuvės Infotekos vakarų dalyviai – teatro, muzikos, šokio teoretikai bei praktikai – kalba apie tai, kokie pagrindiniai pokyčiai vyko scenos menų estetikos, krypčių požiūriu.
Šių metų festivalyje bus parodyti spektakliai iš Novgorodo, Maskvos, Baltarusijos, Sankt Peterburgo ir Vilniaus.
Sevilijoje, Saragosoje, Valensijoje, Hueskoje ir kituose Ispanijos miestuose parodytas kūrinys sulaukė teigiamos Ispanijos visuomenės ir kritikų reakcijos.