Pagrindinis projekto tikslas – suteikti galimybę jauniesiems ir pradedantiems menininkams, bei besikuriančioms jų organizacijoms stiprinti vadybos pagrindus, skatinti kūrybinį mąstymą vadyboje, padėti ieškoti finansavimo galimybių bei netradicinių savo projektų viešinimo ir sklaidos būdų.
Manau, kad teatras turi turėti bent du nuolat čia kuriančius režisierius. Vieną – vyresnės, kitą – jaunesnės kartos. Konkurencija – reikalingas dalykas. Būtų gerai, kad galėtume dirbti su keliais nuolatiniais dramaturgais.
Po sunkios ligos mirė garsi lietuvių teatro ir kino aktorė 74-erių Eugenija Pleškytė. Jos asmenybės spindėjimas ir talentas buvo įkvėpęs ne vieną garsų Lietuvos ir buvusios SSRS režisierių spektakliams bei filmams.
Kauno valstybinis dramos teatras – ne tik pirmas profesionalus Lietuvos dramos teatras, kuris nuo įkūrimo 1920 m. daugiau kaip dešimtmetį buvo vieninteliu tokio pobūdžio teatru, bet ir profesionalaus teatro Lietuvoje pradininkas.
Ateinantį mėnesį Nacionalinis dramos teatras parodys jau ne vieną sezoną žiūrovų dėmesio nestokojančius spektaklius, kuriuos sieja dėmesys mūsų tautos istorinei ir kultūrinei atminčiai.
Pastoro „Tristanas ir Izolda“ – tai Lietuvos nacionalinio baleto trupės žingsnis modernesnės estetikos link. Kita vertus, spektaklio pastatymas taikytas ir prie artėjančių 2013-ų – Richardo Wagnerio – metų.
Varėnos žiūrovai ir festivalio komisija vertino penkiolikos profesionalių teatrų spektaklius. Per festivalio uždarymą išdalyta penkiolika apdovanojimų.
Žiūrovai spektaklyje taps ne tik proceso liudininkais, bet ir kūrėjais bei tam tikrų siužetinių vingių iniciatoriais. Mažieji žiūrovai patys galės kurti patys, tapti garsų bei vaizdų autoriais.
Kauno teatrui įgijus nacionalinio teatro statusą, anot ministerijos, būtų plačiau pristatyti iškiliausi Lietuvos ir užsienio scenos meno kūriniai bei užtikrinta visavertė šalies meninės kultūros sklaida šalyje bei užsienyje.