Cezaris Graužinis sako, jog jį pirmiausiai patraukė šio dramaturgo rašymo stilius. Efektingi vingrūs, paradoksalūs dialogai, apgaulingas siužetas – tai, kas laikoma Marivaux kūrinių „firminiu ženklu”.
Rugsėjo 25 d. Klaipėdos dramos teatras pakvies žiūrovus į išskirtinę premjerą – Miro Gavrano „Poros“
„Man įdomūs visi menai: ir literatūra, tapyba, skulptūra, grafika, netgi baletas. Viskuo buvau užkrėstas Užpalių gimnazijoje”,- yra prisipažinęs aktorius.
Jurga Šeduikytė: „Perskaičiusi romaną buvau švelniai tariant šokiruota ir kartu atpažinau labai daug savo pačios sceniniame gyvenime patirtų pojūčių. Tai istorija apie merginą, neištvėrusią savo pačios susikurto įvaizdžio“.
Laboratorijos pagrindas – dalyvių siekis eksperimentuoti su savo kūnu: ką mūsų pačių kūnas gali sukurti, kaip mes galime jį valdyti, kaip jį panaudojant galima bendrauti su publika.
Vitalijus Mazūras rugsėjį pristatys premjerą „Spragtukas“, antrąkart mūsų teatre poetinį spektaklį apie Kristijoną Donelaitį grįžta statyti Rolandas Kazlas, Nijolė Indriūnaitė pristatys savo premjerinę „Sniego karalienę“, o metus baigs spektaklis vaikams pagal Milošo Macoureko pasakas.
Festivalio pasididžiavimas – kone tiesiai iš tarptautinio Edinburgo teatro festivalio atvyksiantis „Gandini Juggling“ kolektyvas iš Didžiosios Britanijos. Per 20 karjeros metų „Gandini Juggling“ apkeliavo daugiau negu 40 pasaulio šalių ir surengė daugiau negu 5000 pasirodymų.
Trylika konkurso spektaklių pretendavo į 11 žiuri apdovanojimų ir į publikos simpatijų prizą. Pasidalinta draugiškai, karaliavo šeimininkai – juk nusipelnė už tokį priėmimą.
Šiuolaikinių vaizduojamųjų ir atlikėjų menų festivalis: kas liko iš teatro ir „Kovos klubo“, iš „Fausto“ Margaritos, iš Mahlerio ir graikų mito apie Artremidę. Kaip pateikti vyrų ir moterų santykius – kaip pasaulio ar magneto polius?