Pradėjęs rašyti pjesę perskaičiau interviu su lenkų publicistu Adamu Michniku. Jo citata: „Žmones, kurie dėl pavardžių rašybos įtraukia Lietuvą į lietuvių ir lenkų konfliktą, pavadinčiau tiesiog kenkėjais, naikintojais.“
Vienas didžiausių Danijos dienraščių „Politiken“ apibūdino ką tik gimusį spektaklį kaip „pasakišką pagrįstai ilgai trunkančią legendą, hipnotizuojančiai žavią“. Spektaklyje šokis gretinamas su aštriabriauniais deimantais.
Nuosekli šokio veikla, jaučiant ir suprantant, koks judesys ką lavina, padeda plėsti judėjimo amplitudę. Net ir nedidelis judesys gali padaryti labai daug, jeigu teisingai atliekamas.
Žavėjo baletui labai tinkama istorija, Šiaurės Europos šalims gerai suvokiama tamsioji žiemos pusė, labai stiprus meilės motyvas ir tam tikras seksualumo elementas.
Mėgaukitės! Kiekviena akimirka, kurią darai tai, ką mėgsti, yra šventa! Taip pat patarčiau neskubėti susitupėti: darykite kiek įmanoma daugiau ir įvairiau.
Muzikinio teatro Klaipėdoje naikinimas kartu būtų ir turtingiausio miesto dvasinės kultūros (operos meno) paveldo, siekiančio kone 200 m., žlugdymas.
Bulgakovas neva rašė satyrą, bet iš tiesų tai – gryna dokumentika. 1925-aisiais sukurtoje pjesėje tvyro laikinumo nuojauta – niekas čia nežino, kada išgirs beldimą į duris, o su juo ir nuosprendį.
Tris vakarus truksiančioje vaizdo įrašų peržiūroje bus pristatyti penki spektakliai, palikę ryškų pėdsaką formuojant nepriklausomo OKT teatro veidą. Konkrečius spektaklius bei visą teatro istoriją pristatys pats režisierius.
Spektaklyje „Juokas tamsoje“ pasakojama Berlyne vykstanti tragiška meilės istorija: vyras dėl jaunos meilužės palieka šeimą, vėliau netenka regėjimo, o mylimoji jį išduoda su geriausiu draugu.