Händelio ir Hamiltono odės premjera įvyko 1736 m. vasario 19 d. „Covent Garden“ teatre Londone ir iš karto tapo labai populiari. Händeliui gyvam esant „Aleksandro puota“ buvo atlikta 54 kartus.
Šiemet „Sirenos“ kviečia ne pasyviai stebėti, bet dalyvauti ir patirti teatrą. Ivo van Hove, Kirsten Dehlholm, Stefanas Kaegi – pripažinti kūrėjai ir tikri teatro novatoriai.
Per visą veiklos laiką teatras turėjo daugiau nei 200 gastrolių užsienyje. Aplankyta per 100 skirtingų festivalių, dalis jų. Užsienyje parodyta daugiau nei 800 spektaklių – beveik tiek pat, kiek Lietuvoje.
Organizatoriai tiki, kad užmegzti tarptautiniai kontaktai inicijuos tolimesnį tarptautinį teatro profesionalų bendradarbiavimą. Pernai trys stovyklos dalyviai vienam semestrui išvyko į Michailo Čechovo aktorinę studiją.
Gyvas menas gali skatinti refleksiją ir reakciją, tačiau gali ir raminti, ugdyti toleranciją, plėsti ribas ir griauti sienas, kuriomis įsivaizduojame esantys apsistatę, – teigia nekomercinio renginio kuratorės.
Apskritojo stalo diskusijoje skirtingų sričių specialistai bando atsakyti į klausimą, kokio teatro reikia šiuolaikiniam vaikui. Savo teatro vaikams viziją atskleidžia lietuvių kūrėjai, danų menininkės Kirsten Dehlholm ir Ellen Kilsgaard.
Pasak Violetos Podolskaitės, viena didžiausių problemų, su kuriomis susiduria kūrėjai – tai ryšių palaikymas. Kitas svarbus ir opus klausimas – finansavimas. Ši sritis būtų remiama ir valstybės globojama nuolat.
Paskutiniame spektaklyje Šurna sakė savo personažo tekstą dukrai: esą, jei randi ką įdomaus gyvenime, tegu ir saulėlydį – žiūrėk, nepraleisk, džiaukis gyvenimu, nes jis trumpas kaip akimirka.
Donaldas Hutera: „Jei man kaip kritikui ar su šokiu susijusiam žmogui pavyktų urbanistiniam šokio teatrui „Low Air“ padėti pakliūti į kitąmet gegužę Londone vyksiantį hiphopo festivalį, būtų išties nuostabu“.