Teatre ieškau susitikimo su savimi ir su žmogiškąja esme, ir žiūrovas tame dalyvauja, norėčiau, kad ir jis susitiktų su savimi: kartu keliautume į tamsiausias, giliausias savo pasąmonines erdves.
„Nusprendžiau pasidomėti savo šalyje esančiomis reklamos verslo struktūromis, – sako Zelenka. – Pamačiau, kad visi šitie „pasiūlymai“ yra pagalbos šauksmas. Tie žmonės norėjo ne mane įdarbinti, bet patys gauti darbo“.
Juk žinome – išlieka patys originaliausi, nekartojantys kitų ir praeities; išlieka drąsūs, neretai net arogantiški menininkai, nemeluojantys nei sau, nei žiūrovui, neapsimetantys geresniais ir protingesniais už kitus.
Labai aiškiai pasirinkome kryptį nebūti teatru-muziejumi, kuriame lankytojas-žiūrovas iš patogios distancijos apžiūrėjęs estetiškai patrauklius objektus ramiai po to eitų gerti kavos patenkintas savimi ir pasauliu.
Derinant šiuolaikinį šokį, hiphopą ir žongliravimo techniką, sukeliamos pažįstamos asociacijos. Šis kūrinys yra apie fenomeną, vadinamą priešmirtine būsena. Tačiau spektaklis nėra apie mirtį – kūrėjui rūpi gyvenimas.
Rita Mačiliūnaitė: „Žinant, kokia košė verda pjesėje, norėjosi tai išryškinti muzikoje, todėl atsirado du poliai: Renesanso stiliaus garsų skaidrumas čia persipina su šleikštulio atmosfera“.
Siekiame, kad Širvintų krašto vaikai ir paaugliai pamatytų nemokamai nors vieną gerą profesionalų spektaklį per metus. Šitaip pakviesdami juos į teatro pasaulį, mes padėsime pamatus kultūringos asmenybės augimui.
„Jaučiamas didelis teatrinės kultūros Lietuvoje trūkumas, o šis spektaklis gali būti ir pakankamo teatrinio kultūrinio lygio, ir kartu labai atraktyvus dėl savo muzikos ir problematikos“,- sako Gytis Padegimas.
„Tai – pirmasis eksperimentinis teatras, nes jame kuriama nepaisant profesinių rėmų ir titulų. Pirmasis teatras, užsiauginęs ne tik savo žiūrovą, bet net tris aktorių kartas“, – sako Aidas Giniotis.