Priklausęs moderniajai XX a. pirmosios pusės kultūrai, menininkas pats kūrė ir tvirtino svarbiausius jos bruožus – neigė linijinio, nuoseklaus pasakojimo tradiciją, psichologinį realizmą, kurį vadino „meniniu viduriavimu“.
Audra Žukaitytė: „Manau, mūsų visuomenėje, kur trūksta empatijos ir humaniško požiūrio į kitą ar kitokį, tai parodyti itin svarbu. Pažinti kito istoriją scenoje, susipažinti su kitu pokalbyje“.
Ateidamas į teatrą norėčiau nežinoti, kas man bus. Tegu po spektaklio išeičiau susinervinęs ir nesupratęs, bet po to galėčiau galvoti, ieškoti savo atsakymo.
Šiemet tarp keturiasdešimt dviejų pretendentų – dešimt teatro kūrėjų: septyni aktoriai, choreografė, teatro chorvedys, dramaturgas
Naujojo cirko savaitgalio programoje – pripažinimą pelniusios trupės, apdovanoti spektakliai ir talentingi cirko artistai iš septynių šalių.
17-asis sezonas bus kaip niekad intensyvus ir turtingas. Į teatrą įsilieja nauja karta, kartu su aktorių branduoliu suvaidinsianti devynias naujas premjeras.
Benjaminas Verdonckas: „Tiesą sakant, aš norėčiau, kad žiūrovai, eidami į mūsų spektaklį, neturėtų lūkesčių”.
Norint sukurti naujojo cirko vaidinimą, neužtenka tik mokėti akrobatinius judesius bei žongliruoti penkias minutes, o tokie daiktai kaip kamuoliai arba lankas tik padeda perteikti jausmus ir kurti prasmę.
Gal istorikai tai žinojo, gal teoriškai tai buvo žinoma, bet emocionaliai nesuvokta: norvegai kolaboravo su naciais. Paaiškėjo, kad norvegai gyvena nužudytų žydų namuose… Visuomenė, kuri save laikė teisinga, staiga sužinojo, kad ji irgi nebuvo tragedijos nuošalyje.