Visada maniau, kad Milo Venera buvo grožio kanonas todėl, kad ji tylėjo.
-
Scenografė Renata Valčik: „Daugiasluoksnės metaforos scenoje man atidaro visatą“
„Kai kurie daiktai yra keliavę per daug spektaklių, kaip reliktas. <...> Spektakliu „Keliaujantys“ minimas teatro jubiliejus, ir jame naudojami beveik išimtinai tik teatro istorijoje jau naudoti daiktai.“
-
Dramaturgės G. Labanauskaitės sėkmė Niujorke
Pjesė „Kraujo broliai“, skaityta Niujorke vykusiame festivalyje „Rehearsal for Truth“, anot Gabrielės Labanauskaitės, auditorijai buvo aktuali savo sąsajomis su šių dienų JAV socialinėmis ir politinėmis įtampomis.
-
Bandymai nuplauti atmintį
Tyla ir fizinis kentėjimas – savo poveikiu stiprūs elementai, tačiau šie kodai jau tapo įprasti performanso arsenale. Norėtųsi, kad Ąžuolo Aukštuolio meninė kalba pateiktų daugiau erdvės interpretacijai.
-
Modernaus baleto diptikas „Reverb’as“ persikels iš scenos prie marių į teatro salę „Jūra“
Gegužės 9 ir 10 dienomis, Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre vyks šiuolaikinio baleto diptikas „Reverbʼas“.
-
Apie privilegiją analizuoti, o ne keisti
Festivalis FIND vykdo svarbią misiją – kalba apie tragedijas, kurios nebuvo pripažintos tragedijomis. Tai moko kai ko svarbaus: kad riboti refleksijų laiką ir auginti drąsą veikti yra vertingiau nei ilgai reflektuoti bei skųstis.
-
Spektaklis kvies permąstyti, kiek mūsų visuomenėje „žiurkiškumo“
Gegužės 14 ir 15 d., Vilniaus mažajame teatre įvyks spektaklio „Žiurkės“ premjera; režisierius Augustas Gornatkevičius.
-
Ispanų choreografė La Chachi: „Be jausmo flamenko patirtis neįmanoma“
Festivalio „New Baltic Dance“ viešnia La Chachi keturiuose Lietuvos miestuose gegužę pristatys spektaklį „Taranto Aleatorio“. Pokalbis su choreografe.
-
„Toli toli“ režisierius Mantas Jančiauskas: „Norisi, kad teatras pats kalbėtų“
„Atmintis, istorija čia tiesiog juntama – vaikštai po erdves ir matai, kaip jose tvyro skirtingi laikai. Atmintis čia nėra susijusi su praeitimi. Ji kalba apie dabartį, apie tai, kieno balsas girdimas šiandien.“