„Atspėti, kad šias pjeses pastatė R.Tuminas – talentingas lietuvių režisierius, išmanantis metaforinį teatrą, neįmanoma. Laimėjęs taktinį mūšį kaip teatro vadovas, R.Tuminas pasmerkė pralaimėti save kaip režisierių“.
Berlyno teatro ir šokio festivalio „spielzeit´europa“ festivalio rengėjai, paskelbę penktojo teatro sezono moto „Pabaiga – pradžia“, postuluoja teatro temų ištakas, netiesiogiai užsimindami apie visko pabaigą, o kartu ir pradžią – mirtį.
Station House Opera – jautriai ir aktyviai į šiuolaikinio teatro ir visuomenės aktualijas reaguojanti teatro grupė.
Tbilisio valstybinis Kote Mardžianišvilio dramos teatras švenčia 80 metų jubiliejų. Ta proga net du garsiausi Lietuvos teatrai – Eimunto Nekrošiaus „meno fortas“ ir Oskaro Koršunovo OKT/Vilniaus miesto teatras – atsidūrė jubiliejaus įvykių centre.
Spalio 25 dieną pasibaigusiame Melburno tarptautiniame menų festivalyje suvaidintą OKT/Vilniaus miesto teatro spektaklį Williamo Shakespeare‘o „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“ lydėjo sėkmė.
Maskvos Didžiojo teatro naujojo sezono pirmasis premjerinis spektaklis – N. Rimskio-Korsakovo opera „Sakmė apie nematomą miestą Kitežą ir mergelę Fevroniją“, režisuotas Eimunto Nekrošiaus – svarbus Rusijos teatrinio gyvenimo įvykis.
Estijos Piarnu mieste vykstančiame tarptautiniame teatrų vaikams ir jaunimui festivalyje „Nordic – Baltic“ (NB) pirmą kartą dalyvauja ir Lietuvai atstovauja teatro laboratorija „Atviras ratas“.
Savaitę trukęs vaikams ir jaunimui skirtas tarptautinis šiuolaikinio šokio festivalis „Tanzhochdrei“ Berlyne siūlė ne tik rytinius ir vakarinius spektaklius, bet ir moksleivių rengimą spektakliams, šiuolaikinio šokio dirbtuves, cirko, hiphopo bei gatvės šokio laboratorijas.
XIII Bresto festivalis „Belaja veža“ iš tikrųjų kasmet auga ir įvairina savo programą. Jis ne tik deklaruoja, bet siekia tęstinumo, o tai tik į naudą žiūrovams – pažinti ir vertinti vis kitokį teatrą čia mokomasi nuosekliai ir atsakingai.