Vasario pabaigoje Stokholmo teatre „Folkopera” įvyko Oskaro Koršunovo režisuotos Kurto Weillio ir Georgo Kaiserio operos „Sidabrinis ežeras” premjera. Siūlome skaitytojams režisieriaus minčių apie naujausią spektaklį ir dviejų švedų kritikų vertinimus.
2005 metais Berlyno nacionalinėje baleto trupėje gimęs projektas „Užsičiaupk ir šok!” šiais metais išaugo iki tris valandas trunkančio šokio vakaro, o į septynių šokio kūrinių programą įkėlus penkias premjerines miniatiūras, buvo pervadintas prierašu „Perkrauta”.
Pernai spalį Vroclave vykusiame festivalyje „Dialog” buvo parodyti Oskaro Koršunovo „Hamletas” (OKT / Vilniaus miesto teatras) ir Cezario Graužinio „Karalius Lyras” (Vroclavo Wspólczesny teatras). Šių metų žurnale „Dialog” šiedu spektakliai atsiduria dėmesio centre.
Trečiadienį bei šeštadienį ir sekmadienį Stokholmo teatre „Folkopera” rodomi Oskaro Koršunovo režisuotos Kurto Weillio operos „Sidabrinis ežeras” premjeriniai spektakliai.
Įprasta, kad režisieriaus Mindaugo Karbauskio premjeros Maskvos teatruose sukelia nemažai susidomėjimo. Neseniai M.Karbauskio pastatytas spektaklis pagal Icchoko Mero romaną „Lygiosios trunka akimirką” – ne išimtis.
Maskvoje įvyko spektaklio „Lygiosios trunka akimirką” pagal Icchoko Mero romaną premjera. Spektaklį pastatė režisierius Mindaugas Karbauskis, muziką spektakliui sukūrė kompozitorius Giedrius Puskunigis.
Nemažai mūsų teatro svarių vardų opiai aiktelėjo, sužinoję, kad daugiau nebėra Marinos Zajonc, garsios teatro kritikės iš Maskvos, kuri taip puikiai pažinojo ir mylėjo lietuvių teatrą, ir tiek daug nuveikė vardan jo.
Sausio 21 dieną sausakimšame Maskvos J. Vachtangovo teatre įvyko Rimo Tumino spektaklio premjera. Nuo 2007 metų šiam teatrui vadovaujantis režisierius pastatė Michailo Lermontovo „Maskaradą”.
„Labai įspūdingas spektaklis iš Vilniaus”, – rašo Austrijos dienraščio „Kurier” teatro kritikas apie teatro laboratorijos „Atviras ratas” to paties pavadinimo spektaklį, kuris buvo pristatytas jaunosios publikos teatre „Dschungel Wien”.