Fantastiška idėja – surengti „Hamleto“ pastatymų festivalį – buvo realizuota septintajame tarptautiniame Shakespeare’o festivalyje, kuris kas dvejus metus vyksta Rumunijos mieste Krajovoje.
Kūrybinio proceso metu svarbiausia ne sugalvoti iš koto verčiančią idėją, bet įžvelgti kuo daugiau link tos idėjos vedančių kelių.
Atėnuose, „Eksarcheion” teatre įvyko režisieriaus Cezario Graužinio spektaklio premjera. Lietuvą pasaulyje garsinantis kūrėjas inscenizavo savo paties rašytą pjesę „De Sadas – Žiustinai”, kurią įkvėpė skandalingojo Markizo de Sado kūriniai.
Režisierius kuria balansuodamas tarp skirtingų teatrų Lietuvoje, Graikijoje ir Suomijoje – čia jis turi ne tik aktorius, su kuriais nuolat dirba, bet ir „prisijaukintas“ teatro scenas bei žiūrovus.
Planas C – tarsi pasiklydimas mieste, kai pagal miesto planą vertėtų sukti į dešinę, anot pakeleivio, reikėtų sukti į kairę, o tavo bičiulis žinutėje rašo, jog turėtum laukti vietoje – jis tuoj tave pasitiksiąs.
Pagal išankstinį planą režisierius Saulius Varnas kovą turėjo statyti spektaklį Makedonijoje, o iš tikrųjų atsidūrė Baltarusijoje. Čia jo sukurtas „Tarelkinas” pelnė tris tarptautinio festivalio prizus.
Režisierius išlieka teatro aristokratu: jis nenaikina ketvirtos sienos, per jėgą nebruka savo sumanymo, o tam tikra paslaptimi, subtiliu humoru įtraukia žiūrovus į spektaklio verpetą.
Lietuvio Gintaro Varno suburto teatralų kvarteto premjera – Charles´io Gounod opera „Faustas” – sulaukė sėkmės Slovakijos nacionaliniame teatre.
„Meno forto” spektaklis „Idiotas” buvo vaidinamas Italijoje, Kieti miesto teatre Marrucino. Su šiuo teatru, pastatytu beveik prieš 200 metų, Lietuvos teatrą sieja sena partnerystė.