Aktoriaus meistriškumo premiją pelnė Sergejus Makoveckis už Voinickio vaidmenį Rimo Tumino spektaklyje „Dėdė Vania“ pagal Antoną Čechovą, o pats kūrinys pripažintas geriausiu Čechovo jubiliejinio sezono spektakliu.
Fotoinstaliacijoje, kuri suklijuota iš teatro veidų ant didžiosios fojė sienos, – Vladas Bagdonas, Valentinas Masalskis, Donatas Banionis, jau minėti režisieriai, nuolatinis festivalio svečias iš Kauno Stanislovas Rubinovas.
Terni mieste vykstantis festivalis yra vienas didžiausių festivalių Romos regione, pristatantis teatrą, muziką, šokį, vizualiuosius menus ir siekiantis įtraukti miesto gyventojus bei svečius į vienuolika dienų trunkančią meno fiestą.
Neabejotinai feministinė pjesė sugeba stipriai nutolti nuo prieš kelis dešimtmečius britų scenose eskaluotų temų apie moters kūno, kalbos, galios vietą visuomenėje. Neišgirstų moterų balsu čia kalbančios aktorės lyg klausia: aš labiau moteris ar – neįgalioji?
Jubiliejinio festivalio repertuarą rengėjai sudarė iš garsių spektaklių, jau rodytų ir turėjusių pasisekimą Sankt Peterburge. Todėl Nekrošius ir pakviestas atkurti jau dvejus metus nevaidinamo „Otelo”.
Sankt Peterburgo Aleksandros teatre – 250 metų gyvuojančiame Rusijos teatro lopšyje, šiandien įvyks Oskaro Koršunovo spektaklio „Užsispyrėlės sutramdymas“ premjera. Rusijoje nuo gegužės mėnesio dirbantis režisierius teigia, kad tokios patirties dar nėra turėjęs.
„Poetė“– tai kibirkščiuojantis menininko likimo dokumentas, paliudijantis, jog egzistuoja didžiulis atotrūkis tarp Kūrėjo sprendžiamų ir realiame žmogaus gyvenime iškylančių problemų.
Tarptautinėje Šiaurės Reino-Vestfalijos žemių šokio mugėje kelioms dienoms staiga gimęs autonomiškas pasaulis šnekėjo sava kalba, taikė nerašytus įstatymus, savotiškus garbės ir pripažinimo kodeksus bei kūrė simbiozinius pirkimo-pardavimo mainus.
Taip, Nekrošius italams tebėra mylimiausias užsienio režisierius. Tačiau po birželio 18-osios vakarą įvykusios „Fausto“ premjeros Milano operos teatre „La Scala“ norisi pasitikslinti – kuriems italams?