„Neketinu dirbti su šia trupe. Tegu jiems vadovauja jų profesinė sąjunga. Man jau užteks šitos gėdos, šitų pažeminimų, … troškimo dirbti stokos, šito vien pinigų troškimo”
„Reikia kurti savo teatrą, o ne savo režisūros stilių – stilius anksčiau ar vėliau išraus tau duobę. Ir visa šita įprasta sistema, kuri nesukuria teatro (nepastato namų), veda į tuštumą.”
Pirmasis režisieriaus įspūdis, skaitant Mariaus Ivaškevičiaus pjesę, buvo neįtikėtinas Kazimiero Pokšto žodžių panašumas su fašistų lyderio Benito Mussolini’o kalbomis.
Po spektaklio vykusioje diskusijoje festivalio kritikai įžvelgė pasąmonės ir sąmonės sąlytį, sąmonės ir prisiminimų srautą: „tarsi erdvėje tvyrotų prisiminimai, kurie išnyra, dingsta ir vėl sugrįžta.
Vilniuje spektaklį „atradęs“ teatro kritikas Jeanas Pierre‘as Thibaudat Paryžiaus scenose dar kartą išvydęs madrigalines operas džiaugėsi: „Tai yra puikus pavyzdys, kai operos ir dramos žanrų gerbėjai susitinka viename spektaklyje“.
Kunstenfestivaldesarts, – festivalis su „europine širdimi“ – kosmopolitiška, įvairių Briuselio kultūrų ir jų centrų, bendruomenių sankryža, teritorinių, lingvistinių ir etninių pretenzijų taikaus mūšio laukas.
Gegužės 19 dieną antrajame pagal dydį Danijos mieste Orhuse baigta rodyti Oskaro Koršunovo pastatyta Moliere´o komedija „Tartiufas”. Tai pirmasis Lietuvos režisieriaus susitikimas su garsiausio XVII a. komedijų meistro kūryba.
Žinomas lietuvių teatro režisierius Mindaugas Karbauskis paskirtas Maskvos akademinio V. Majakovskio teatro meno vadovu, pranešė trečiadienį Maskvos kultūros departamentas.
Šių metų festivalis – ypatingai perkrautas. Reikėjo mažų mažiausiai dviejų sveikatų, kad galėtum atlaikyti jo krūvį: ištverti net tris spektaklius, o po jų dar ir vienai ar kitai trupei priklausantį pobūvį.