Rumunija-Vokietija-Kroatija-Lenkija-Švedija. Tokį maršrutą OKT/Vilniaus miesto teatro trupė ketina įveikti vos per mėnesį.
„Rezervatą“ ėmėsi statyti Pietų Prancūzijos teatras „Conduite Intérieure“, o „Mergaitė, kurios bijojo Dievas“ bus pristatyta Dubline vyksiančiuose šiuolaikinės lenkų ir lietuvių dramaturgijos skaitymuose.
Gal lūžis suteikti pagrindinę premiją provokatyviam spektakliui žymi naują tendenciją – teatrinį eksperimentą, radikalius formos ir turinio ieškojimus paversti norma, svarbiausiu vertės kriterijumi?
Būnant Maskvoje esi priverstas visą laiką būti totalinio politinio teatro akistatoje ir apmąstyti tai. Be viso kito žmonės, teatralai, karščiuoja, dega šiuo svarbiu žanru.
„Hoc Opus Hic Labor Est”: tik kasdienis savęs tobulinimas, alinantis ir ilgas darbas gali suteikti tam tikrą pasitenkinimą, teigia režisierius.
Rumunijos žiūrovai savotiškai ploja – iš pradžių lėtai, po to greitėja iki neįmanomai greito tempo, paskui vėl lėtai, ir vėl greitėja – ir taip kelis sykius…
Heinerio Goebbelso, kuris pirmiausia yra kompozitorius, darbai – pradedant dideliais pastatymais operose ir baigiant bežodėmis instaliacijomis teatrui – buvo atliekami daugiau kaip 50-yje šalių.
„Esu sužavėtas režisieriaus darbu. Prašau nusiųskite jam mano geriausius linkėjimus“, – kitą dieną rašė teatro studentas laiške OKT teatrui.
Teatrinių renginių sraute pustuščių salių neregėti Aukštoji kultūra čia jau seniai tapo klestinčiu verslu, o kultūrinis turizmas – Vienos gyvenimo kasdienybe.