Teatro vadovybė taip pat paragino Latvijos kultūros darbuotojus pareikšti savo požiūrį į įvykius Ukrainoje ne tik žodžiais, bet ir konkrečiais veiksmais.
Psichologų manymu, laimingi žmonės kur kas mažiau bijo mirti negu tie, kurie nesimėgauja gyvenimu.8 Mirties baimė galbūt yra viena iš povandeninių srovių, skatinančių siekti laimės.
Esmė – menininkai savo spektakliuose apie tai kalba. Tai analizuoja. Ieško ir siūlo alternatyvas. Pinigams. Kalboms apie pinigus. Ekonomikos sistemai. Ekologijos problemų sprendimams.
Alvis Hermanis: „Nepaisant ažiotažo, nebuvo realios diskusijos. Problemos esmė ta, kad šiuolaikinės demokratijos sąlygomis daugumos priimami sprendimai veikia prieš tos pačios daugumos interesus.“
Tumino fantazija ir talentas scenoje kuria stebuklus. Neįsivaizduoju, kaip jis galėjo tai sumanyti ir įgyvendinti. Puiki Adomo Jacovskio scenografija. Ji ne trukdo, ne gožia, bet sukuria nepaprastą vaizdą.
„ … Šis apdovanojimas, kuris garsina Fudžeiros vardą, o dabar ir rusų teatro menininką Valerijų Chazanovą, taps tradicija, nes mes esame pasiryžę išlaikyti šį festivalį, remti ir skatinti teatro bei monospektaklių kūrėjus iš viso pasaulio.“
„Tokių prinokusių ir skanių spektaklių (ne tik perkeltine, bet ir gastronomine prasme) labai trūksta maskvietiško teatro erdvėje. Tai tikras delikatesas su puikiai dirbančiais aktoriais…“
„Būkite budrūs, pirkėjai! Mes dainuojame” – taip pavadino Steve´as Smithas savo recenziją apie lietuvių operą „Geros dienos!” Niujorko festivalyje
Jei Beckketo personažai drąsiai laikosi savo laukimo, tai Koršunovo „Dugne“ veikėjai turėjo atsisakyti bet kokių viltį teikiančių lūkesčių. Godo jau buvo atėjęs, ir viskas liko taip, kaip anksčiau.