Kazachų spauda rašė: „Spektaklio „Korkyto užkeikimas“ sėkmę nulėmė organiška kazachų liaudies epo jungtis su moderniomis XXI a. Europos teatro išraiškos priemonėmis.
Laikas majų kalendoriuje irgi sukasi ratais, todėl meksikiečiams Dante‘s žmogaus kelionė po mirusiųjų karalystę visiškai neatrodo mistiška ar išgalvota.
Konferencijos metu buvo įkurta tarptautinė gatvės teatrus jungianti federacija EFETSA, kuri padės organizuoti tarptautinius gatvės teatro renginius ir gerins šios srities profesionalų švietimą.
2011 metais įsteigtas ordinas yra antras pagal svarbą ir prestižą Italijos valstybinis apdovanojimas, teikiamas civiliams. Juo apdovanojami Italijos piliečiai ir užsieniečiai, savo darbais ir kūryba svariai prisidėję prie Italijos draugiškų ryšių su kitomis šalimis.
Protingi prodiuseriai išnaudoja žvaigždės vardą, veidą, reputaciją, automatišką autoritetingiausios žiniasklaidos dėmesį. Bet akivaizdu, kad Juliette Binoche nebuvo nusiteikusi atlikti vien masalo funkcijos.
Ši kelionė į pagrindinį tikslą – ,,Vilną“ – Rusijos kontekste nebėra tokia aktuali. Ji Rusijos žiūrovui gali būti svarbi tik kaip režisieriaus tėvynės problema. ,,Vilnių“ tekste pakeitus kitu miestu, kažin ar stipriai pasikeistų spektaklio kryptis.
„Kosmosas+“, kaip naujas meno reiškinys, užėmė iki šiol neišnaudotą nišą. Kūrėjai buvo įvertinti už sugebėjimą vaikų spektaklį pastatyti taip, kad jis sudomintų ir suaugusius.
Spektaklio „Contemporary?“ komanda siunčia didžiausius linkėjimus ir dalinasi įspūdžiais iš Minsko: pastaruoju metu pastebimas akivaizdus Baltarusijos bei Ukrainos šokio bendruomenių suaktyvėjimas.
Nukėlęs visus kitus sumanymus ir darbus, prisidėjęs prie spektaklio savo lėšomis, nesamdęs asistento, vien užsidegimo vedinas režisierius pastatė „Artimą miestą” tame pačiame Grenoblio teatre su tais pačiais aktoriais, kurie dalyvavo skaityme 2012 m.