Ir apskritai: ar reikia atsiprašinėti dėl meno? Kartais jis parodo tai, nuo ko esame linkę nusisukti. Jo dėka gyvenimas tampa labiau suprantamas ir lengviau pakeliamas.
Mums buvo svarbu, ką patys galime duoti Varšuvai greta teatro kaip vietos, ir supratome, kad tai – atvirumas Europai. Mes norime išugdyti publiką, pripratusią nuolatos matyti užsienio atlikėjus.
Balandžio 23-ją – Williamo Shakespeare´o mirties dieną – Krajova ir jos festivalis taps Europos teatro centru: čia bus teikiama XV-oji Europos teatro premija ir XIII-ieji „Naujosios teatro realybės“ prizai.
Visuomenė – nesvarbu, rusų, mūsų – priėjo kažkokią sieną. Bijome apokalipsės, tad Yana Ross apie ją įspėja? Ne, tai jau vyksta. Jos vizijoje keršytojas ir teisėjas yra menininkas.
Priėmiau mandatą iš Graikijos kultūros ministro, kad suteikčiau visiems meninio pasirinkimo laisvę. Išaiškėjo, kad Graikijoje toks dalykas nebėra įmanomas.
Paklaustas, kodėl pasirinkęs Shakespeare´o pjesę „Dovis už dovį”, Oskaras Koršunovas paaiškino, kad tai – ilgų pokalbių su teatro vadovu Tadeuszu Słobodzianeku rezultatas.
Prieš savaitę Varšuvos centre vyko pieno supirkėjų streikas ir režisierius, išėjęs į miestą, nejučiomis prisijungė prie barikadų statytojų.
Salėje, kurioje buvo pilna mokslininkų, diskutavusių apie scenarijus, vadovėlius ir kitus apčiuopiamus kūrybinio proceso reikmenis, aš stengiausi parodyti neapčiuopiamų dalykų svarbą.
Judėjimas pagal Robertą Wilsoną – ypatingas ir gana keistas. Jis visada primena, kad paprastas aktoriaus buvimas scenoje yra visiškai neįdomus. Aktorius negali eiti taip, kaip jis eina gyvenime.