Ryški, komiška, tragiška, begėdiška – Isabelle Huppert nepalieka abejingų ir tik patvirtina esanti šiuolaikinio teatro primadona. Per visą virš trijų valandų trunkantį spektaklį nė karto nepalikdama scenos, keisdama įvaizdį ir personažus, ji nepaliauja stebinti.
Mes, teatro žmonės, per retai būname Rygoje. Juk ranka pasiekiamas miestas gali akimirksniu katapultuoti į Alvio Hermanio, Vladislavo Nastavševo arba Valterio Silio kuriamo teatro oazes.
Marina Davydova: „Tai itin retas modernaus teatro pavyzdys, kuriame lieka tik aktoriai, žiūrovai ir jų buvimas. Mūsų intensyvioje programoje trūko būtent tokio spektaklio“.
Geriausia jaunoji solistė tarptautiniuose operos Oskaruose – beprotiškai didelis pasiekimas. Ir jis dar didesnis ir iškilesnis, nes antri metai iš eilės mūsų merginos jį nusineša be jokios konkurencijos pasaulyje.
Scenos, kurių Vilniuje ir Rygoje nebuvo, Estijoje tapo ryškiausiomis. Vilniuje neliko teroro aktų scenų. 2011 metais šie įvykiai buvo ne tokie aktualūs kaip šiandien. Dabar Beno ir kitos jo moters meilės istorija, susijusi su sprogdinimo išpuoliais Liverpulio metro stotyje, tikrai liktų.
Jausmas – štai kas yra svarbiausia žmogui bendraujant su žmogumi, tautai su tauta. Jeigu mūsų kelias į Kinijos gyventojų širdis ir galvas – per sceną, o ne per prekybos centro lentyną ar istorijos vadovėlį, eikim šituo keliu.
Krystianas Lupa Kinijos žiūrovams prisipažino: „Susitikimai su žiūrovais yra abipusis darbas. Manau, šie žiūrovai irgi daro tam tikrą darbą spektakliui.“
Williamo Shakespeare´o kūriniai populiaresni ir labiau suprantami ne Jungtinėje Karalystėje, o Brazilijoje, Indijoje, Kinijoje, Meksikoje ir Turkijoje. Ar tai turėtų būti nacionalinė gėda britams?
Išeiti iš užburto darbų rato ir pajusti, ką reiškia, kai gyvenimas nėra suplanuotas į priekį. Jeigu po šios patirties dar norėsiu grįžti prie įvairių scenos meno formų, tai ir grįšiu. O jei ne, tai ne.