„Tarp dokumentinės medžiagos ir scenos nematau nei priešpriešos, nei įtampos. Mano spektakliuose viskas, ką sako atlikėjai, yra tikra“, – tvirtina argentinietė režisierė Lola Arias.
Vienoje vyko teatro festivalis „Wiener Festwochen“. Išsirinkti iš didžiulio penkių savaičių vakarų sąrašo sunku, nes per dieną pamatai tik vieną spektaklį – festivalis skirtas miestiečiams, ne kritikams.
Pokalbis su prodiusere Ana Ablamonova apie Roterdame vykstantį šiuolaikinio muzikos teatro festivalį „O.“ kaip mainų mugę ir miesto šventę.
Liepos 5-14 d., Italijoje vykstančiame 54-ajame Santarcangelo festivalyje savo kūrybą pristatys Lukas Karvelis, Anna-Marija Adomaitytė ir Agnietė Lisičkinaitė.
Lietuvių kūrėjos Vaiva Grainytė, Lina Lapelytė ir Rugilė Barzdžiukaitė sugrįžo į Venecijos teatro bienalę – jų opera „Geros dienos!“ parodyta 52-osios bienalės programoje.
Dauguma matytų darbų nepasiduoda tradiciniam grupavimui pagal žanrą, tad festivalio patirtys išsikristalizavo į dvi grupes: eksperimentinę erdvę bei tai, ką pavadinau „saugia teritorija“.
Estijoje skambės operos „Lokys“ ir „Pulko duktė“ bei gala koncertas. Didžiausios gastrolės per visą šio teatro gyvavimo istoriją vyks liepos 4-6 dienomis.
Apie Mirtį, baimę kaip Vilką, traumines patirtis, finansavimo problemas. Įspūdžiai iš 49-ojo lėlių teatrų festivalio „Jie atvyksta iš jūros!“ Ravenoje.
A – muzikologė (?), Amsterdame gyvenanti jau kelis metus.
B – operos menui simpatizuojanti teisininkė.