Minske dėmesys aktoriui buvo tiesiog fenomenalus: autografai praeiviams, bendros nuotraukos su teatro personalu, daugybė interviu televizijai, griausmingi aplodismentai bei po spektaklio įvykęs susitikimas su žiūrovais, kuris, rodos, galėtų niekada nesibaigti.
Mano nuostabą, jog čia pat scenoje šlapinamasi, užgožia malonus komparatyvinis potyris: jei dabar šlapinimosi aktas scenoje sukelia kad ir nedidelę nuostabą, kokius jausmus turėjo patirti 1995 metų publika?
Spalio pradžioje vykusiuose tarptautiniuose teatrų festivaliuose Lvove ir Kijeve buvo parodytas Lino Marijaus Zaikausko režisuotas monospektaklis „Černobylio malda“. Pasak jo, tai tik spektaklio gastrolių pradžia.
Spalį 18-ajame tarptautiniame Šanchajaus menų festivalyje pirmą kartą dalyvaus Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras, pristatysiantis baleto spektaklių triptiką „Bolero+“.
Čia tenka rinktis požiūrio kampą: galima piktintis netvarka, vėlavimais ir bendru atsainumu. O galima žavėtis, kad viskas vis tiek pavyksta ir pasikrauti beprotiška energija, smalsumu, talentu gyventi (ir rengti festivalius), tarsi rytojaus gali ir nebūti.
Ten nėra nei parduotuvių, nei bankomatų. Tokių dalykų ten niekam nereikia. Žurnalistai taip pat nelabai reikalingi, todėl kad pakliūčiau į „Tylos festivalį”, turėjau apsimesti savanoriu.
Aktorė Mia Farrow: „Edwardas Albee buvo vienas iškiliausių mūsų laikų dramaturgų. Ilsėkis ramybėje, pone Albee“. „The New York Time”s paskelbė paskutinį filmuotą pokalbį su dramaturgu.
Merijos planus baleto šokėjai sulygino su absurdiškais įsakymais „kad teniso treneris vadovautų futbolo komandai arba muziejaus direktorius diriguotų orkestrui”
Studija įsikūrusi tarnybinėse patalpose, jos repertuare šiuo metu – keturi labai skirtingi kūriniai, sukurti naudojant virtualiąją realybę ir 360 laipsnių vaizdo technologijas.