Susitikime su Piterio teatralais Krystianas Lupa pabrėžė, jog žiūrovų reakcija reiškė mąslaus ir neabejingo individo požiūrį į padėtį jo valstybėje, tačiau metro pastaba liko neišversta.
Idėjų ir scenos inovacijų kiekviename spektaklyje tiek, kiek nerasi per mums įprastą 5 valandų maratoną, o gal net per visą sezoną.
Šiaip Sarah Kane nestatoma didžiosiose scenose, juolab nacionalinių teatrų. Jos erdvės visada buvo underground´inės, eksperimentinės, kamerinės.
Marina Davydova: negalima atidaryti šito sezono taip, tarytum nieko neįvyko!!!
Dėl to, kad nelaižė valdžiai tam tikrų vietų, kartais netgi griežtai kritikavo jos darbelius. Dėl to, kad statė sąžiningus spektaklius, nešlovinančius vado ir jo valdymo būdo.
Kanados pavyzdys įrodo, kad kurti aukščiausios kokybės ir stipraus paveikumo meno kūriniams nereikalinga nei diktatūra, nei revoliucijos ir rezistencijos, nei skurdas bei kančios.
Shepardas niekuomet nebuvo populiarus komercinis dramaturgas. Bet jis buvo vienas pirmųjų, kūrusių nepriklausomiems Brodvėjaus teatrams.
Žiūrovai susitapatina su veiksmu scenoje ir kartu džiūgauja, tikėdamiesi, kad jaunoji teatralų karta išsklaidys ne tik festivalio temų, bet ir pasaulio tamsumas.
Kokį vaidmenį šiandien turėtų prisiimti scenos menas, besistengiantis atliepti, atspindėti mūsų amžiaus tamsumas ir kartu joms besipriešinantis?