Šiuolaikiniame šokyje nuogumas nėra neįprastas. Tačiau mes, kuriantieji Izraelyje, esame per žingsnį atsilikę nuo Europos. Pasirodymo metu abu šokėjai yra be marškinėlių, o pasipiktinimą kelia tik moters kūnas.
Latviai stato daug nacionalinės dramaturgijos ir visiškai nevengia XIX a. ar sovietmečio tekstų. Tad dėl latviškos dramos ir jos trūkumo teatre niekas net nesiruošia kelti jokių dramų.
Užuot stulbinęs interpretavimo kraštutinumais, režisierius maksimaliai įsiklausė į autorę ir kaip niekad anksčiau nusilenkė tekstui.
Tai nuolatinis ginčas, kuriame kiekvienas tvirtina „buvau čia anksčiau už tave“. Tad kas turi teisę kalbėti apie tikrąjį Berlyną?
Naujasis vadovas paskelbė ketinąs teatrą paversti tarpdisciplinine erdve, kas jo priešininkams atrodė kaip esminių šio teatro tradicijų griovimas.
Šiuo metu realybė tapo toksiška teatrui. Ne dėl cenzūros, o todėl, kad tai nesutampa su tuo, kas rodoma per televiziją.
„Kai tiek investuojama į geriausių pasaulio teatro spektaklių atvežimą į Kiniją ir taip sparčiai ugdoma publika, man darosi labai smalsu, kur Kinijos teatro kultūra atsidurs po kelerių metų“, – teigia Yana Ross.
Nors valstybė dėl besitęsiančio karo kultūrai skiria vien grašius, ukrainiečiai ieško būdų naujam jos renesansui, kurį viltingai išgyvena įprasmindami laisvę kaip savo religiją – toks milžiniškas šūkis dengia vieną iš atstatomų Maidano namų.
Tarptautinis teatro festivalis padaro Vudženą kinų Avinjonu. Vaidinti suvažiuoja trupės iš kelių šalių, žiūrėti – iš visos Kinijos ir iš toliau. Kažką iš tos legendos pajusime patys.