Kartais atrodė, jog aktoriai kalba prancūziškai, nes reakcijos buvo labai greitos ir atviros, sąmoningos.
Tartiufas triumfuoja iškėlęs ranką. Niekas nebegali jo sustabdyti, kaip niekas nesustabdo ir spektaklio.
Po pirmosios premjeros žymusis italų režisierius Romeo Castellucci puolė ant kelių prieš lietuvių sopraną.
Rimo Tumino „Pikų dama“ pagal Rusijos kritikus: simbolinė išorė be simbolinio turinio, metaforos paviršius be asociacijos šaltinio, ženklas be reikšmės.
Beveik du trečdaliai – 73% – patyrusiųjų vienokį ar kitokį netinkamą elgesį studentų yra moterys.
Tartiufams šypsosi sėkmė. Jie valdo pasaulį kaip startuolį, ir veikia abejingai. Šiandien tartiufai necenzūruojami.
Festivaliuose parodyta daug skirtingų spektaklių, tačiau lietuviškosios „Godos“ labai išsiskyrė iš kitų.
Akmeninis kelias veda scenos link. Čirškia cikados, čia lengva pamiršti civilizaciją ir pasiduoti gamtos ramybei.
72-ą kartą rengiamo festivalio programoje – apie penkiasdešimt spektaklių iš Prancūzijos ir viso pasaulio, taip pat – pjesių skaitymai, parodos, kino filmai, susitikimai.