Tyla, kuri viešpatauja teatro NO99 koridoriuose, neapsakomai mus skaudina. Bet tai garbinga tyla. Mes nebegalime daugiau eiti ankstesniu keliu.
Meno pažinimas yra kiekvieno mūsų teisė, tačiau šiandien vis mažiau vaikų, kuriems suteikiama galimybė mėgautis menu ir mokytis iš jo.
Sakoma, kad „Praktika“ atsidarė kaip „ateities teatras“ – kai dar nebuvo susiformavusi publika, kuriai rūpėtų šiuolaikinė drama.
„Ateityje tau niekas nemokės pinigų už tuos dalykus, į kuriuos giliniesi, todėl siūlau įkurti savo trupę ir užsiimti dominančia veikla.“
Negalima nepastebėti jų saviironijos, miesto kultūros pomėgio, ištikimybės miškams bei pelkėms.
Teatro kalbos požiūriu „Šimtmečio pasakojimai“ liko aname šimtmetyje. Tai nuoseklūs, rišlūs, nesudėtingi, net stereotipiniai pasakojimai.
Režisieriaus nuomone, autorystė visiškai priklauso tiems, kurie dalyvauja repeticijose ir pačiame pastatyme, nesvarbu, kokios jų pareigos – ir niekam kitam.
„Novosibirsko spektaklis labai vizualus, stilingas, modernus. Turbūt vizualiai pats įspūdingiausias kol kas iš visų trijų pastatymų“, – tai dramaturgo įspūdis.
Yra tik viena taisyklė – kas pirmesnis, tas gudresnis. Jokių išimčių. Nematai, nuobodu, nepatinka? Gali keliauti toliau.