Praėjusio amžiaus 8-9-ajame dešimtm. Lietuvos rusų dramos ir Jaunimo teatruose režisavo novatoriškus, emocingus, raiškios formos, šiuolaikinės tematikos spektaklius.
„Visi bent kartą patyrėme jausmą, kai mylime kitą žmogų taip stipriai, jog norime numirti – ir jei nemirštame, toliau gyvename sudaužyta širdimi“, – M. Abramovič.
Dr. GoraParasit kvestionuoja mirtį dėl meilės ir apsvarsto mirties prigimtį, leisdama Tristanui pačiam tapti savo gyvenimo ir mirties kalviu.
Apie klimato kaitą pasakojanti opera-performansas įtrauktas į „Zürcher Theatre Spektakel“ festivalio programą Ciuriche, kur rodomas 10 dienų.
Stundytė ir Grigorian tapo šiemetinio Zalcburgo festivalio pažibomis Krzysztofo Warlikowskio režisuotoje Richardo Strausso „Elektroje“.
Kūrėjai, įžengę į lenkų teatrą praėjusio amžiaus dešimtajame dešimtmetyje, daug kartų išpažino, kad buvo užburti savo pirmtakų spektaklių.
Nekrošius kone vienintelis teatro režisierius, iš tiesų jaučiantis pasaulio tragiškumą.
Išimtos krėslų eilės teatro salėse siunčia žinią: karantiną išgyvenąs teatras bus priverstas kurti naują, ypatingą ir visiškai unikalią patirtį.
Ar įmanoma pristatyti šokį šalies, turinčios ryškius šokio istorijos pėdsakus ir įvairiaspalves šiandienos stilių kryptis? Ir taip, ir ne.