„A. Grigorian balse, jo pakilimuose, prasiveržimuose, kūkčiojimuose yra kažkas sunkiai sutramdomo“, – rašo žiniasklaida.
Opera-performansas „Saulė ir jūra“ vasarą pasitinka Danijoje, o toliau maršrutas tęsis Italijoje, Vokietijoje, Graikijoje, Švedijoje ir už Atlanto.
Įspūdžiai iš kelionių į Latviją, į Naujojo Rygos teatro spektaklius, leidžia autoriui daryti prielaidą: latviškoji kasdienybė paliudija į scenos kūrinius suaustų latviškumo kodų gyvybingumą ir žavesį.
Iš praeities yra ko pasimokyti ir galbūt perimti – pavyzdžiui, teatro po atviru dangumi idėja reikštų ne tik saugesnę erdvę mėgautis teatru, bet kartu verstų permąstyti teatro kaip pastato sampratą.
„Kai herojų prototipai yra garsūs žmonės, gali nusiristi į estradinę parodiją. Mums reikėjo sugalvoti kokį nors triuką. Taip atsirado grimerinės dekoracija“, – pasakoja režisierius Alvis Hermanis.
Karališkasis baletas ir Karališkoji opera paskelbė spektaklių, transliacijų internete ir pirmosios pasaulyje hiperrealybės operos rodymo tvarkaraštį.
Vasario 5 dieną Lenkijos režisierius Krzysztofas Warlikowskis buvo įvertintas „Auksiniu liūtu“ už viso gyvenimo kūrybą.
Ritualinė vyksmo prigimtis, draminis plėtojimas, monologai, dialogai, kulminacija, net tam tikros taisyklės žiūrovams – tai elementai, būdingi ir teatro spektakliams, ir bažnytinėms mišioms.
Jos magiškame sceniniame pasaulyje žmogaus, dvasių ir dievų tarpusavio ryšys itin glaudus.