Ritualinė vyksmo prigimtis, draminis plėtojimas, monologai, dialogai, kulminacija, net tam tikros taisyklės žiūrovams – tai elementai, būdingi ir teatro spektakliams, ir bažnytinėms mišioms.
Jos magiškame sceniniame pasaulyje žmogaus, dvasių ir dievų tarpusavio ryšys itin glaudus.
„Vaizdai, kurie mus pasiekia per žiniasklaidą, atkartoti milijonus kartų, praranda savo gyvybingumą ir dialogą su žiūrovu.“
Knygos-žurnalo redakcinė kolegija, sąmoningai atsisakiusi hierarchinės ir galios perspektyvos, suteikė erdvės skirtingiems balsams ir požiūriams.
Lenkijos kritikų atgarsiai apie jaunosios kartos režisierės Eglės Švedkauskaitės spektaklio „Grupa Warszawska“ premjerą Varšuvos „Nowy Teatr“.
Lapkričio 27-30 d. Berlyno „Schaubühne“ transliuos Katie Mitchell spektaklį „Orlando“. Tobulai iliuzijai ekrane kurti pasitelkiama kokybiška scenografija, butaforija ir kostiumai, menantys vaizduojamas epochas.
Lapkričio 25 d., 20.30 val., TV kanalas Mezzo HD Live transliuos A. Dvořáko operą „Undinė“ iš Karališkojo Madrido operos teatro. Undinės vaidmenyje – sopranas Asmik Grigorian.
Praėjusio amžiaus 8-9-ajame dešimtm. Lietuvos rusų dramos ir Jaunimo teatruose režisavo novatoriškus, emocingus, raiškios formos, šiuolaikinės tematikos spektaklius.
„Visi bent kartą patyrėme jausmą, kai mylime kitą žmogų taip stipriai, jog norime numirti – ir jei nemirštame, toliau gyvename sudaužyta širdimi“, – M. Abramovič.