Rimtumas čia gali būti pavojingas ir apgaulingas, pačia rimčiausia ar net išpažintine intonacija pasakojami dalykai, patraukę žiūrovų simpatiją ir užuojautą į savo pusę, gali turėti manipuliatyvią šerdį.
Oskaro Koršunovo spektaklis „Dėdė Vania“ Žironoje atidarė spalio 8 d. prasidėjusį festivalį „Temporada Alta“. Tai pirmas režisieriaus spektaklis, sukurtas Katalonijoje.
Šiemet Dubajuje vyksiančioje parodoje „Vilnius City Opera“ surengs net septynis pasirodymus, kuriuos vainikuos GALA koncertas.
Joshas Barone’as („The New York Times“) apibūdino kūrinį kaip klastingai malonaus vartojimo, globalizacijos ir ekologinės krizės mozaiką.
Šokio kritikė, dramaturgė bei Lietuvos ir tarptautinių projektų prodiuserė I. Gerbutavičiūtė išrinkta 2022-2025 m. vadovauti šokio centrui „tanzhaus nrw“ Diuseldorfe.
Liepos 17 d. mirė britų režisierius Grahamas Vickas – vienas žymiausių šių laikų vizionierių, eksperimentavusių klasikinės operos žanre.
Tai pirmas ir kol kas vienintelis klimatui visiškai neutralus šio kūrinio pristatymas, vyksiantis ekologiškame buvusios elektrinės baseine.
P. Mamonovas buvo vienas žinomiausių vėlyvojo sovietmečio ir posovietinio laikotarpio populiariosios kultūros veikėjų. Su grupe „Zvuki Mu“ lankėsi ir Lietuvoje.
Teatro meno vadovo Giorgio Barberio Corsetti teigimu, tokia teatro galimybė keistis ir pačiam performansui suteikia naujų prasmių.