Jeano-Baptiste‘o André pasaulis – tarp šokio judesių ir akrobatikos, tarp teatrinių imitacijų ir klounados, tarp video projekcijų ir cirko piešinių.
Pats Bernhardas į save žvelgė autoironiškai, interviu niekada neapsimetinėjo intelektualu, netgi priešingai – skelbė provokuojančias nuomones lygiai kaip ir jo kūrinių personažai.
Kaip galėjo atsitikti, kad iš pažiūros toks sunkus rašytojas sulaukė tokio populiarumo? Naujas žvilgsnis į Thomo Bernhardo kūrybą ir gyvenimą.
Jei šių dienų pasaulį laikysime išsigimimų epopėja, tuomet tai, kas dirbtina, atrodys kaip natūraliausias dalykas.
Paskelbti garsiausių Europos teatro premijų laureatai ir nauja ceremonijos vieta.
Šįmet Paryžiuje Teatro dienos tarptautinę žinią skaitys Jo didenybė Šeichas Dr. Sultonas bin Mohammedas Al Qasimis, Jungtinių Arabų Emyratų Vyriausiosios tarybos narys, Šardžos emyras.
Berlyną tris savaites atakuos šiuolaikinio teatro, šiuolaikinės dramos bei naujojo cirko trupės iš Prancūzijos. Pirmoji – CIE111.
Warlikowskis sugebėjo perskaityti Kushnerio pjesę taip, lyg ji būtų parašyta čia ir dabar. Ir tarsi apibendrintų pastarojo meto Lenkijos politinės situacijos ir tautos mentaliteto perturbacijas.
Vis dėlto koks yra šiuolaikinis šveicariškas šokis? Labiausiai į akis krinta tematika – šokio savirefleksija, mąstymas apie tai, kas yra kūniška reprezentacija ir reprezentacija apskritai.