Balandžio 4-5 d. teatro festivalyje „Pride of Place – Further UpStix“ šiaurės Anglijos mieste Envike režisieriaus Aido Giniočio teatro laboratorija „Atviras ratas“ rodys populiariausią savo spektaklį „Atviras ratas“.
Kaliningrado „Komsomolskaja pravda“ straipsnyje „Lietuvą išpardavė?“ sugebėta įžvelgti net pjesės autorių nustebinusių potemių: „… Šokio teatras „Inkliuzy“ parodė socialinės dramos, pasakojančios apie kartų konfliktą Baltijos šalyse, premjerą …“
Balstogės lėlių teatro spektaklis „Ašigalis“ (dailininkė Julija Skuratova, kompozitorius Antanas Jasenka, videomenininkas Džiugas Katinas) Lenkijos III senųjų Europos literatūros kūrinių inscenizacijų konkurse pripažintas geriausiu.
Melancholija, pereinanti nuo svajingo liūdesio iki prislėgtos nuotaikos, baimės ir net depresijos yra pagrindinė spektaklio tema. Jam filmą sukūrė buvęs „Auros“ šokėjas Virgis Puodžiūnas.
Tiek pirmosios, tiek ir vėlesnės Sashos Waltz šokio novelės, kupinos agresyvių, įžūlių, liūdnų, ironiškų, aistringų, melancholiškų vaizdų, telpa į siurrealizmo dėžutę, deformuojančią ne tik matymą, bet ir suvokimą.
Paryžiuje pastatytas O.Koršunovo spektaklis – ne sutramdymo, o meilės istorija
Jei Euripido tragedijoje Medėja artikuliuojama bei smerkiama kaip savų vaikų žudikė, tai Grzegorzo Jarzynos spektaklyje ji vaizduojama daugiau kaip Vakarų pasaulio „svetimkūnis“, ieškanti atlygio už skriaudas.
Eimunto Nekrošiaus režisuotas Goethe‘s „Faustas“ tapo trečiuoju režisieriaus spektakliu, pripažintu geriausiu praėjusio sezono užsienio spektakliu Italijoje. Paolo Mazzarelli
Britų dramaturgės savo pjesėse kelia nepatogius klausimus, tačiau nemoralizuoja, neteigia, neneigia. Tiksliau, kaip pasakytų pirmą pamoką vaidybos pirmakursiams vedantis dėstytojas, pradeda nuo savęs.