Balandžio 26 dieną, Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre bus pristatytos M. K. Čiurlionio įkvėptos baleto miniatiūros pagal elektroninės muzikos garso takelius.
Bendrakūrėjos pasiūlė į LNDT fojė pažvelgti kaip į sanatorijos erdvę. Jų pjesėje persipintų įvairių personažų – žmonių, šmėklų, gyvūnų – baimės dėl ateities bei karinių konfliktų patirtys.
Galima tvirtai teigti, kad Kinija atėjo ir pas mus. Susikaupimo reikalaujančioje ar jau pagavusioje tave scenoje staiga kaip žaibas akis apakina išmaniojo ekranas. Priešais sėdinčiajam būtina tą sceną nufotografuoti!
Kūrinius sieja performatyvaus ritualo momentas: „Broken Hearts Club“ jis buvo gyvas, vykstantis čia ir dabar, o „Vaivorykštės miuzikle“ – surežisuotas ar veikiau kūrybos procese vykusio ritualo rezultatas.
„Tai nėra terapinis projektas – mes siekėme sukurti pilnavertį meninį darbą“, – teigia spektaklio „Harmonia“ choreografė Adrienn Hód, kurianti su trupe „Unusual Symptoms“.
Monodramą suvaidinti gali tik retas aktorius. Brandi asmenybė. Kiek aktoriai bando patys save režisuoti, jiems dažniausiai nepavyksta. <...> Beje, neaišku, kas čia kūrėjai, nejaučiu režisieriaus Koršunovo rankos.
Balandžio 17 d., Nacionaliniame Kauno dramos teatre bus pristatyta Rūtos Oginskaitės knyga „kartu. Jūratės Paulėkaitės Istorija“.
Režisierius Naubertas Jasinskas: „Vienatvė man atrodo kaip kasdienybės fonas – universalus jausmas, kurio išvengti neįmanoma. Kuriu teatrą, nes tai būdas pamiršti vienatvę, net jei tik labai trumpam.“
Pagerbti – tai Scenos meno kritikų asociacijos kertinis principas, įteikiant apdovanojimus. Pašlovinimą ir kolegų dėmesį šiemet patyrė Rūta Oginskaitė ir Paulius Markevičius.