Programoje siekiama pristatyti darbus, netelpančius į tradicines muzikos, teatro ar dailės disciplinų ribas. Paraiškos priimamos iki kovo 5 d.
Iš 19-os pateiktų idėjų aprašymų komisija laimėtoja išrinko teatrologę Kristiną Steiblytę, pasiūliusią kūrinį apie biologinę, ekonominę ir kultūrinę miško svarbą.
Kovo 14, 15 ir 16 dienomis, Lietuvos nacionaliniame dramos teatre įvyks spektaklio „Paukščiai“ premjera; režisierė Anna Smolar.
Gegužės 28 ir 29 d., Vilniuje bus galima pamatyti Rimo Tumino Izraelyje pastatytą paskutinį spektaklį „Sirano“, pagal pjesę „Sirano de Beržerakas“.
Premijomis įvertinti penki scenos meno atstovai: Vitalija Mockevičiūtė, Egidijus Stancikas, Martynas Staškus, Sigita Šimkūnaitė, Rasa Vasinauskaitė.
Man atrodo, kad abu spektakliai – „Stand-up’as prasmei ir beprasmybei“ ir „tremolo“ – tai tas išvažiavimas prie išdžiūvusių ežerų, kur sudėtos mažutės žmonijos paslaptys.
Lenkų kompozitoriaus modernisto Karolio Szymanowskio operą „Karalius Rodžeris“ į XXI a. teatrų repertuarus pirmiausia sugrąžino žymūs lenkų režisieriai K. Warlikowskis ir M. Trelińskis.
Pasivaikščiojimas po parodą „Ludolfs Liberts (1895–1959). Hipnotizuojantis Art Deco spindesys“ – lyg sugrįžimas į idealizuojamą Latvijos (taip pat ir Lietuvos) kultūros aukso amžių.
„Viena iš mano strategijos krypčių yra bendruomenė. Kalbu apie auditoriją, publiką, jos plėtrą“, – sako L. Vilimienė.