Mūsų realybė pasidarė tokia sudėtinga ir daugiasluoksnė, kad įprastos mokslinės metodologijos nėra pajėgios jos iki galo ištirti, suprasti ir pažinti.
Pokalbis su primadona apie jos darbą viename garsiausių pasaulio operos teatrų – Niujorko „Metropolitan“, jo užkulisius, santykius su kolegomis ir ten tvyrančią atmosferą.
Kuo mažiau žinau apie aktorių gyvenimą, tuo man įdomiau dirbti su jais per repeticijas: žmogus yra enigma, paslaptis, ir jo nepažinodama asmeniškai jaučiu didelį smalsumą sužinoti apie jį per kūrybą ir personažus.
Režisieriaus profesija – tai kamikadzės, mirtininko misija. Jei režisierius imasi vesti į nežinią grupę žmonių, jis privalo turėti nepaprastai stiprų atsakomybės jausmą.
„Manęs laukia įdomus vaidmuo. Personažo vardo dar nežinau, bet kai sugalvosiu, tada, matyt, jis ir atsiras“, – sako balandžio 12-ąją 60 metų jubiliejų minėjęs aktorius ir režisierius Arvydas Dapšys.
Arno Ališausko knyga apie Kostą Smoriginą „Kostas: eskizai scenos generolo portretui“ padės suprasti gilią, be galo talentingą ir emocingą asmenybę.
Iš tiesų dabar esame arčiau vieni kitų. Ir to artumo neišvengsime, tad privalome gerbti vieni kitus, būti sąmoningi, kantrūs ir atlaidūs.
Teatras suteikia galimybę pasaulį pamatyti iš iliuzinės pusės, suabejoti tuo, ką matai, ir savais įsitikinimais. Jis gali suteikti fiktyvių, vietomis paranojiškų nuojautų.
Radijo teatru susidomėjau Akademijoje – būdavo keista girdėti dialogą visiškoje tyloje, juk realybėje taip nebūna, mus nuolat supa daugybė pašalinių garsų.