Išmokusi tekstą ir nubrėžusi pagrindinę vaidmens liniją, Genzel pradeda šlifuoti niuansus, o tada jau laikykis, partneri: bus ir juoko, ir ašarų iki soties.
Pokalbis su LNDT meno vadovu Oskaru Koršunovu: „Mano pagrindinė misija – ne tik statyti gerus spektaklius, bet stengtis palaikyti tai, kas vyksta teatre, kad žiūrovas nematytų spektaklių-lavonų.“
„Visi apdovanojimai turi subjektyvumo natą. Tai ne sportas – nepamatuosi, kiek esi vertesnis už kitą.“
Nenoriu, kad kažkieno nuomonė man būtų svarbiausia, kad ji mane formuotų ir įkalintų.
Pokalbis su teatro režisieriumi, vienu iš „Kosmos Theatre“ įkūrėjų Žilvinu Vingeliu apie tai, kodėl ir kaip jis gilinasi į pasąmoningą, sapnišką pasaulį, kuria vizualųjį teatrą ir tam pasitelkia šiuolaikines technologijas.
Pokalbis su „Pojūčių teatro“ įkūrėja apie karantiną, vaizduotę, trisdešimt šešis pojūčius, neuroįvairovę ir žiūrovus.
Pokalbis su pirmojo Lietuvoje šiuolaikinio cirko centro „Cirko Sapiens“ bendruomene: vadove Monika Citvaraite-Lansbergiene bei mokytojais – Kęstu Matusevičiumi, Aino Mäkipää ir Lyla Goldman.
Pokalbis su aktoriumi Andriumi Bialobžeskiu apie vaidmenį Adomo Juškos spektaklyje „Don Kichotas“.
„Kartais vaizdas darbo kalendoriuje atrodo ne taip tragiškai, bet ši situacija visiems, ir man be išimties, atnešė nestabilumo jausmą“, – teigia operos solistė Justina Gringytė.